![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Team, Please help me. Jeg har en Vista laptop, som jeg har for nylig ændret min adgangskode på, ikke et problem, men mit skift-tasten ikke virker, og jeg har brug for det til at sætte i min adgangskode enhver indeas??? Ikke været i stand til at bruge min laptop i flere dage nu! Please help! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Brug din højre Shift-tasten? Brug din Caps Lock-tasten?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Niether skift centrale værker og jeg skal sætte i en * som hætter ikke gør! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aldrig prøvet dette før, men det kunne fungere, er der et lille ikon (ligner en timer) ned nederst til venstre, når du logger ind, skal du klikke på det, det giver dig mulighed for, hvordan du ønsker at logge ind, en af dem er på skærmtastaturet Kan arbejde:) Edit: Bare prøvet det, det virker ![]() med på skærmtastaturet Uden Shift ![]() Med
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Fantastic jeg nu har min laptop tilbage! Tak for din hjælp |
|
| |||
| |||
| Intet problem, glad for at hjælpe
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |