![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joukkue, Ole hyvä ja auta minua. Minulla on Vista kannettava tietokone, jonka olen viime aikoina muuttunut salasanani, ei ongelma kuitenkin minun vaihtonäppäintä alhaalla ei toimi, eikä minun tarvitse sitä otettu salasanani mitään indeas? Ei voinut käyttää kannettavassa tietokoneessa useita päiviä nyt! PLEASE HELP! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytä oikeus vaihtonäppäintä alhaalla? Käytä CAPS LOCK-näppäin?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Niether vaihtonäppäintä alhaalla teoksia ja minun on otettava a * joka caps ei tee! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koskaan kokeilleet tätä ennen, mutta se saattaisi toimia, on olemassa pieni kuvake (näyttää ajastin) alas alhaalla vasemmalla, kun olet kirjautunut, napsauta sitä, se antaa sinulle vaihtoehtoja, miten haluat sisäänkirjoittautumissivuksesi, joista yksi on näytön näppäimistöllä Saattaisi toimia:) Edit: Just kokeillut, se toimii ![]() kanssa näytön näppäimistöllä Ilman Shift ![]() Kanssa
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Fantastic nyt on minun laptop takaisin! Kiitos avustasi |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, on ilo auttaa
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma Näppäimistö ei toimi joissakin sovelluksissa | MCJ | General Software Chat | 2 | 29 syyskuu 2009 12:30 |
| Näppäimistö ja hiiri ei toimi ... Ei voi edes Käynnistys Disk | princessliz51 | General Software Chat | 8 | 24 syyskuu 2009 20:55 |
| Need for Speed: Vaihto-LAG | joohen | PC & Console Gaming | 2 | 24 syyskuu 2009 15:29 |
| Herätys alkaen Lepotila ja Omat Näppäimistö ei toimi ... | caselles206 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 14th Aug 2009 05:02 |
| USB-näppäimistön w/ps2 adapteri ... se toimii? | sparkygrrl | Rautatavaran Chat | 1 | 10th Jan 2008 17:48 |
| Thread Tools | |
| |