![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Team, Please help me. Ik heb een Vista laptop die ik heb onlangs mijn wachtwoord op, en niet een probleem is echter mijn shift-toets werkt niet en ik nodig om mijn wachtwoord elke indeas? Niet in staat gebruik te maken van mijn laptop voor meerdere dagen! PLEASE HELP! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gebruik uw recht shift-toets? Gebruik je de Caps Lock-toets?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Niether shift-toets werkt en ik nodig om in een * die caps niet doet! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nooit geprobeerd dit vóór, maar het zou kunnen werken, is er een klein icoontje (lijkt op een timer) door de links onderaan als u bent ingelogd, klikt u erop, dan geeft u opties voor de manier waarop u wilt inloggen, een van hen wordt op het scherm toetsenbord Kunnen werken:) Edit: Net geprobeerd, het werkt ![]() met het toetsenbord op het scherm Zonder Shift ![]() Met
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Fantastic nu heb ik mijn laptop terug! Bedankt voor uw hulp |
|
| |||
| |||
| Geen probleem, graag helpen
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |