![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Team, Behage hjelpe meg. Jeg har en Vista laptop som jeg nylig har endret passordet mitt på, ikke et problem men min skifttasten ikke fungerer, og jeg trenger det for å sette i passordet mitt noen indeas?? Ikke vært i stand til å bruke min laptop i flere dager nå! PLEASE HELP! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bruk den høyre shift-tasten? Bruk din CAPS LOCK?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Niether skifttasten fungerer og jeg må legge i en * som hetter ikke gjør! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aldri prøvd dette før, men det kan virke, er det et lite ikon (ser ut som et tidsur) ned nederst til venstre når du har logget inn, klikker du det, det gir deg alternativer for hvordan du vil pålogging, én av dem blir på skjermen Kan fungere:) Edit: Bare prøvd det, det fungerer ![]() med på skjermen Uten Shift ![]() Med
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Fantastic Jeg har nå min bærbare tilbake! Takk for hjelpen |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, glad for å hjelpe
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Mitt tastatur fungerer ikke i noen programmer | mcj | General Software Chat | 2 | 29 september 2009 12:30 |
| Tastatur og mus fungerer ikke ... Kan ikke engang Boot fra disk | princessliz51 | General Software Chat | 8 | 24 september 2009 20:55 |
| Need for Speed: Shift LAG | joohen | PC & Console Gaming | 2 | 24 september 2009 15:29 |
| Våkne fra dvalemodus og Min Keyboard fungerer ikke ... | caselles206 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 14 august 2009 05:02 |
| USB-tastatur w/ps2 adapter ... vil det fungere? | sparkygrrl | General Hardware Chat | 1 | 10 januar 2008 17:48 |
| Thread Tools | |
| |