![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Team, Snälla hjälp mig. Jag har en Vista laptop som jag har nyligen ändrat mitt lösenord på den, inte ett problem men mitt skift-tangenten fungerar inte och jag behöver det för att sätta i mitt lösenord varje indeas??? Inte kunnat använda min laptop i flera dagar nu! PLEASE HELP! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Använd höger Skift-tangenten? Använd din caps lock nyckel?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Niether Skift-tangenten fungerar och jag måste lägga i en * som mössor inte gör! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aldrig provat det här förut men det kan fungera, det finns en liten ikon (ser ut som en timer) anges längst ner till vänster när du loggar in, klickar på den, det ger dig alternativ för hur du vill logga in, bland annat på skärmen tangentbord Skulle kunna fungera:) Edit: Bara provat det, det fungerar ![]() med på skärmen tangentbord Utan Skift ![]() Med
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Fantastic Jag har min laptop tillbaka! Tack för din hjälp |
|
| |||
| |||
| Inga problem, glad att hjälpa
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |