mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Tastatur og mus låse op i Windows

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 05:02
Ny Medlem Gruppen

Default Tastatur og mus låse op i Windows

tastatur og mus låse op efter pc støvler. Men du kan indtaste opsætning ved hjælp af tastaturet.
Itried i fejlsikret tilstand stadig de er låst op. dette er den drivende mig nødder. Hvad skal jeg gøre for at komme over det problem.
PC-bruger Windows XP Service Pack 2. Er en dell optiplex 755 Intel (R) duo kerne 1.8 GHz @ med et Ram 512.
tak
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PROBLEMER MED MIN mus og tastatur HJÆLP! Gordon General Hardware Chat 9 5. maj 2008 09:48
Tastatur og mus spørgsmål hwlnba General Hardware Chat 3 6. feb 2008 22:05
Tastatur og mus spørgsmål gigaforce90 General Hardware Chat 1 31 august 2007 19:13
Tastatur & mus jebo Laptops, Mobiles & PDA'er 3 23 juni 2007 06:44
Tastatur og mus - Jeg har et problem med min nye tastatur og mus ... Elite Techs General Hardware Chat 4 19. sep 2006 01:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.