vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Näppäimistö ja hiiri lukita Windows

Reply

Thread Tools
Old 13 kesäkuu 2009, 05:02
Uusi Jäsen

Default Näppäimistö ja hiiri lukita Windows

näppäimistö ja hiiri lukita jälkeen tietokone käynnistyy. Mutta voit kirjoittaa setup käyttäen näppäimistöä.
Itried vikasietotilassa silti ne ovat lukkojen takana. tämä on ajo minulle pähkinöitä. Mitä minun pitäisi tehdä yli tullut ongelma.
Tietokone on käytössä Windows XP Service Pack 2. Onko Dell OptiPlex 755 Intel (R) duo ytimen 1.8 GHz @ kanssa Ram 512.
kiitos
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
ONGELMIA MY hiiri ja näppäimistö OHJE! gordon Rautatavaran Chat 9 5. toukokuuta 2008 09:48
Näppäimistö ja hiiri tiedotteet hwlnba Rautatavaran Chat 3 6. Helmikuu 2008 22:05
Näppäimistö ja hiiri tiedotteet gigaforce90 Rautatavaran Chat 1 31. Aug 2007 19:13
Näppäimistö ja hiiri jebo Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 23. kesäkuu 2007 06:44
Näppäimistö ja hiiri - Minulla on ongelma, uusi näppäimistö ja hiiri ... Elite Techs Rautatavaran Chat 4 19. Sep 2006 01:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.