mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Tastaturet og musen låse opp i Windows

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 05:02
New Member Group

Default Tastaturet og musen låse opp i Windows

tastaturet og musen låse opp etter PC støvlene. Men du kan angi oppsett ved hjelp av tastaturet.
Itried i sikkermodus fortsatt de er låst opp. Dette driver meg til vanvidd. Hva bør jeg gjøre for å komme over problemet.
PCen bruker Windows XP Service Pack 2. Er en dell optiplex 755 Intel (R) Duo Core 1.8 GHz @ med Ram på 512.
takk
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PROBLEMER MED MIN musen og tastaturet HJELP! Gordon General Hardware Chat 9 5 mai 2008 09:48
Tastatur og mus problemer hwlnba General Hardware Chat 3 6 februar 2008 22:05
Tastatur og mus problemer gigaforce90 General Hardware Chat 1 31 august 2007 19:13
Tastatur og mus jebo Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 23 juni 2007 06:44
Tastatur og mus - Jeg har et problem med mitt nye tastatur og mus ... Elite Techs General Hardware Chat 4 19nde sep 2006 01:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.