mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Tangentbord och mus låsa upp i Windows

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 05:02
New Member Group

Default Tangentbord och mus låsa upp i Windows

tangentbord och mus låsa upp efter st stövlar. Men du kan skriva in inställningarna med hjälp av tangentbordet.
Itried i felsäkert läge fortfarande de är inlåsta. detta gör mig galen. Vad ska jag göra för att komma över problemet.
Den dator du använder Windows XP Service Pack 2. Är en dell optiplex 755 Intel (R) duo core 1,8 GHz @ med en Ram av 512.
tack
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
PROBLEM MED MIN mus och tangentbord HJÄLP! Gordon General Hardware Chat 9 5 maj 2008 09:48
Tangentbord och mus frågor hwlnba General Hardware Chat 3 6 februari 2008 22:05
Tangentbord och mus frågor gigaforce90 General Hardware Chat 1 31 august 2007 19:13
Keyboard & Mouse jebo Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 3 23 juni 2007 06:44
Tangentbord och mus - Jag har ett problem med mitt nya tangentbord och mus ... Elite Techs General Hardware Chat 4 19:e sep 2006 01:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.