![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Toshiba Pro Satellite A100 käyttäen WinXP SP2 ja on ollut vakavia ongelmia käynnistyminen. Olen yrittänyt vikasietotilassa tuloksetta. Se tulee sanonta on mahdollista korruptiota Shellin 32.dll sitten vaatii, että olet käynnistänyt ikkunat. Teet tämän ja joskus saada läpi pöytätelineeseen alkuun ja jolloin se kaatuu ja antaa toisen tummempi sininen ruutu sanomalla IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL ja sitten sammuu uudelleen, ennen kuin voit lukea loputkin. Se ei sanoa jotain oli otettava talteen rekisterin mutta tämä oli onnistunut. vain yksi ongelma, I cant find my alkuperäinen Win XP: n CD! Se pohjimmiltaan pitää käynnissä ympäri ja ympäri ympyrää yrittää ladata ikkunat, ennen kuin menee takaisin mustan näytön pyynnön, että voin aloittaa ikkunat normaalisti jne. Ratkaisuja tai neuvoja? Kiitos etukäteen! |
|
| |||
| |||
| Jos et löydä kopiosi sitten sinun on ehkä ostaa uusi kopio asentamaan Windowsin uudelleen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinulla on kolme vaihtoehtoa.
| |||
| |||
| Hei Olen mielestäni toiminut ongelma! Hieman typerä Tiedän, mutta se jätetään se "kiinni" sen metalli läppä alkuun lid minun jätteiden bin minun bedroon. Mielestäni ilmavirrasta alla ei ollut riittävä, joten CPU oli vain saada hieman lämmin! Näyttää olleen ok tänään olen kääntänyt sille ja laita se takaisin sen laukku! Aion saada tuulettimen Tarkistettavana kuitenkin vain siinä tapauksessa, että siivet on kertynyt hieman pölyä (ja meidän talo indeksoi kanssa pöly!). Onko todennäköistä, että mitään pysyvää vahinkoa en voi sanoa! kiitos taas! ![]() Dean |
|
| |||
| |||
| Olen iloinen, että olette LAJITTELE sitä toivottavasti, mutta minun täytyy sanoa, että oli hieman outoa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Jälkeen Vista asennetaan uudelleen USB doesnt work on Toshiba laptop | anikomr | Windows-käyttöjärjestelmät | 22 | 20 marraskuu 2009 17:21 |
| Apu! Acer laptop avulla Näköala Doesnt Start | Jamie | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 18 marraskuu 2009 12:33 |
| Hp kannettavaan USB-portti ei toimi kunnolla | Julz kub | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 3. Maaliskuu 2009 15:40 |
| Kannettava tietokone ei käynnisty | SlapnutSkits | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 18th Feb 2008 05:07 |
| Thread Tools | |
| |