mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Laptop doesnt start goed

Reply

Thread Tools
Old 21 apr 2008, 10:42
Donor Groep

Default Laptop doesnt start goed

Ik heb een Toshiba Satellite Pro A100 behulp WinXP SP2 en is met ernstige problemen opstarten. Ik heb geprobeerd de veilige modus niet beschikbaar. Het komt er vanzelf een mogelijke corruptie met Shell 32.dll dan verzoeken dat u Windows opnieuw starten. U dit doet en af en toe krijgen door naar de balie en boven dat niveau valt op en geeft een donkerder blauw scherm zegt IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL en gaat dan weer uit voordat je kunt lezen de rest. Het heeft iets moest worden teruggevorderd voor het register, maar dat is gelukt. slechts een probleem, ik vind mijn cant origineel exemplaar van Windows XP op een cd!
Het principe blijft gaan rond en rond in cirkels probeert om Windows te laden voordat u gaat terug naar het zwarte scherm verzoekende dat ik Start Windows normaal enz.

Eventuele oplossingen of advies?

Thanks in advance!
Old 21 apr 2008, 11:33
Donor Groep

Als u niet kunt vinden, uw exemplaar dan u zou kunnen hebben voor de aanschaf van een nieuw exemplaar opnieuw ramen.
Old 21 apr 2008, 11:42
Administrator Group

U heeft drie opties.

Hier krijg je een XP-cd, een bootCD en voer een volledige checkdisk op of de harde schijf in een andere machine en uitvoeren van een volledige checkdisk op.

Een bootCD is iets als BartPE boot

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 apr 2008, 15:14
Donor Groep

Hoi

Ik denk dat ik heb gewerkt op het probleem! Een beetje dom, maar ik weet was het verlaten van het op 'stand by' op de metalen klep boven het deksel van mijn prullenbak in mijn bedroon. Ik denk dat de luchtstroom onder was niet toereikend, zodat de CPU was net een beetje warm! Lijkt te zijn ok vandaag als ik hebben er van en plaats het terug in haar tas! Ik zal de ventilator gecontroleerd maar alleen in geval de schoepen hebben geaccumuleerde een beetje van stof (en ons huis crawlt met stof!). Of er sprake zijn van een permanente schade kan ik je niet vertellen!

Thanks again!

Decaan
Old De 1 mei 2008, 03:00
Lid Fractie

Ik ben blij dat u gesorteerd it out hopelijk, maar ik moet zeggen dat was een beetje raar.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Na installatie van Vista Re-USB doesnt work on Toshiba Laptop anikomr Windows besturingssystemen 22 20 november 2009 17:21
Help! Acer Laptop met Vista Doesnt Start Jamie Windows besturingssystemen 5 18 november 2009 12:33
Hp laptop USB-poort werkt niet goed Julz KUB Laptops, Mobiles & PDA's 6 De 3 maart 2009 15:40
Laptop start niet SlapnutSkits Laptops, Mobiles & PDA's 3 18 feb 2008 05:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.