![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Toshiba Satellite Pro A100 bruker WinXP SP2 og har alvorlige problemer oppstart. Jeg har forsøkt sikkermodus til ingen nytte. Den kommer opp som sier det er mulig korrupsjon med Shell 32.dll så ber du starter Windows. Du gjør dette, og noen ganger komme gjennom til skrivebord og som peker faller over og gir en mørkere blå skjerm si IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL og går av igjen før du kan lese resten. Det gav si noe måtte utvinnes for registret men det var vellykket. bare ett problem, jeg skrånende finner mitt opprinnelige kopi av Win XP på en CD! Det utgangspunktet holder går rundt og rundt i sirkler prøver å laste vinduer før du går tilbake til den svarte skjermen ber om at jeg starter Windows normalt osv. Eventuelle løsninger eller råd? Takk på forhånd! |
|
| |||
| |||
| Hvis du ikke finner din kopi så du må kanskje kjøpe et nytt eksemplar for å reinstallere Windows. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har tre alternativer.
| |||
| |||
| Hei Jeg tror jeg har jobbet ut problem! Litt dumt jeg vet, men forlot det på "stand by" på metall flip top lokk av mine avfall bin i mitt bedroon. Jeg tror luftstrømmen under var ikke tilstrekkelig slik at CPU bare var å få litt varme! Synes å ha vært ok i dag som jeg har slått den av og sette den tilbake i vesken! Jeg vil få fan sjekket ut om bare i tilfelle vanes har samlet litt støv (og huset vårt gjennomgår med støv!). Enten det er sikkert å bli noen permanent skade jeg kan ikke si! Thanks again! ![]() Dean |
|
| |||
| |||
| Jeg er glad for at du sortert ut forhåpentligvis, men jeg må si det var litt rart. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Etter Vista Re-installasjon USB ikke arbeide på Toshiba Laptop | anikomr | Windows-operativsystemer | 22 | 20 november 2009 17:21 |
| Hjelp! Acer Laptop med Vista doesnt Start | Jamie | Windows-operativsystemer | 5 | 18 november 2009 12:33 |
| HP bærbare USB-porten ikke fungerer optimalt | Julz kub | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 6 | 3 mars 2009 15:40 |
| Laptop vil ikke starte | SlapnutSkits | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 18 februar 2008 05:07 |
| Thread Tools | |
| |