![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en Toshiba Satellite Pro A100 använder WinXP SP2 och har allvarliga problem att starta. Jag har försökt felsäkert läge till ingen nytta. Det kommer upp säger att det är en möjlig korruption med Shell 32.dll sedan kräver att du startar Windows. Du gör det och ibland få hjälp av datorstöd och som punkt faller över och ger en annan mörkare blå skärm säger IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL och sedan går ut igen innan du kan läsa resten. Det gjorde säga något måste återbetalas för registret men det var lyckat. bara ett problem, jag skränande finna min ursprungliga kopia av Win XP på en CD! Det i grunden håller går runt och runt i cirklar försöker ladda fönster innan du går tillbaka till svart skärm som begär att jag starta Windows normalt etc. Alla lösningar eller råd? Tack på förhand! |
|
| |||
| |||
| Om du inte kan hitta ditt exemplar så du kanske måste köpa en ny kopia för att installera om Windows. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har tre alternativ.
| |||
| |||
| Hej Jag tror att jag har räknat ut problemet! Lite dumt jag vet men lämnade den på "stand by" på metall flip top lock av mitt avfallsbehållare i mitt bedroon. Jag tror att luftflödet under inte var tillräcklig så CPU var bara att få lite varmt! Verkar ha varit ok idag som jag har gjort det och sätter tillbaka det i sin väska! Jag får fan kassan men bara i fall ledskenor har samlat lite damm (och vårt hus genomsöks med damm!). Oavsett om det är sannolikt att några permanenta skador kan jag inte berätta! tack igen! ![]() Dean |
|
| |||
| |||
| Jag är glad att du sorteras det förhoppningsvis, men jag måste säga att var lite konstigt. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Efter Vista Re-installationen USB Doesnt Work på Toshiba Laptop | anikomr | Windows-operativsystem | 22 | 20 november 2009 17:21 |
| Hjälp! Acer laptop med Vista Doesnt Start | Jamie | Windows-operativsystem | 5 | 18 november 2009 12:33 |
| Hp laptop USB-porten inte fungerar | Julz KUB | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 6 | 3 mars 2009 15:40 |
| Laptop startar inte | SlapnutSkits | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 18 februari 2008 05:07 |
| Thread Tools | |
| |