mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl".

Reply

Thread Tools
Old 23 januar 2008, 15:02
Ny Medlem Gruppen

Default Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl".

Jeg tror, dette er en spyware eller virus spørgsmål. Ven installeres et program (powerISO Jeg tror) på hendes laptop, og den næste dag en fejlmeddelelse begyndte popping op siger "syntaksfejl". Vi forsøgte at genstarte computeren, fordi jeg skulle til at starte den i fejlsikret tilstand og forsøger at køre antivirus / spyware-software, men nu kan jeg ikke engang få Windows til at starte op. Når jeg forsøger at det siger noget om en diskfejl.

Det er en ældre IBM ThinkPad kører Windows XP. Når den starter op den siger "Tryk på den blå Access IBM-knappen for at afbryde den normale start", trykke på F8 har ingen effekt. Så jeg trykker på Access IBM-knappen. Jeg har kørt flere diagnostik tests og intet kommer op.

Hvad skal jeg gøre, starte op fra en disk? Jeg kan ikke engang start i safemode.
Old 23 januar 2008, 15:06
Redaktør Gruppen

Ja, du kan se på en geninstallere, hvis du ikke engang kan starte op i fejlsikret tilstand.

Du kan prøve at starte op fra en disk, men afhængigt af, hvad alle er beskadiget, kan det ikke hjælpe.

Har du den XP-cd for at prøve en Reparation Installer?

Old 23 januar 2008, 19:59
Ny Medlem Gruppen

Er der nogen måde, at jeg kan gemme alle data fra hardrive før geninstallation?

Denne computer har vigtige kontrakter, skatteoplysninger, familie billeder, osv. Der er nødt til at være en måde at redde dette ikke har der?
Old 23 januar 2008, 20:06
Redaktør Gruppen

Lav et nyt indlæg her spørger hvordan man får adgang til en beskadiget drev her. Sørg for at give fejl detaljer og alt dette.

Du vil få et bedre svar der så jeg kan give. Hvis det kan gøres, vil de få dig der i dette forum.

Held og lykke.

Old 23 januar 2008, 21:43
Ny Medlem Gruppen

Okay, tak meget.
Old 24 januar 2008, 15:45
Medlem Gruppen

Før du beslutter dig for at format, kan du prøve at bruge den XP-cd på boot op og køre XP Genoprettelseskonsol, og i kommandoprompten så prøv følgende:

1 chkdsk / r
2 fixmbr (I dont tror sin boot record, men værd at prøve)
3 fastsætte boot
4 bootcfg / rebuild

Genstart uden cd, se, hvis det starter op.

Hvis forgæves forsøge en reparation installation, fingrene krydset, der kan arbejde, dens arbejdede for mig gennem årene, når ive havde simular problemer. held og lykke
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
"A Disk Læs fejl Tryk Ctrl + Alt + Del for at genstarte" - Windows ikke opstart pinkytwoscoops Windows-operativsystemer 8 5. jun 2009 13:45
Dell inspirion 1721 - "Cant adgang disk forårsage bit locker slukket" Fejl chevycowgirl General Software Chat 1 20. apr 2009 09:09
Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 marts 2009 15:56
Starter Windows Jeg får "for at fortsætte Tryk F2 for at Setup Press F12" Fejl massivee General Hardware Chat 7 17 februar 2009 01:44
"disklæsning fejl" xraminx General Software Chat 1 24th Dec 2007 05:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.