![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mielestäni tämä on vakoiluohjelmia tai viruksia kysymys. Friend asennettu ohjelma (powerISO mielestäni) hänen kannettava tietokone, ja seuraavana päivänä virheilmoituksen alkoi popping jopa sanoa, että "syntaksivirhe". Yritimme käynnistä tietokone uudelleen, koska olin menossa käynnistä se vikasietotilassa ja yritä ajaa antivirus / spyware-ohjelmiston, mutta nyt en voi edes Windows käynnisty. Kun yritän, se kertoo jotain Levyvirheen virhe. Se on vanha IBM thinkpad Windows XP: ssä. Kun se käynnistyy lukee "paina sinistä Access IBM-painiketta keskeyttää Normaali käynnistys", paina F8-näppäintä ei ole vaikutusta. Joten painamalla Access IBM-painiketta. Olen suorittaa useita diagnostiikka testit eikä mitään tulee. Mitä minun pitäisi tehdä, käynnistää levyn? En voi edes Startup SafeMode. |
|
| |||
| |||
| Kyllä, voit tarkastella, joka asentaa uudelleen, jos ei voi edes käynnistää vikasietotilassa. Voit kokeilla käynnistää levyn, mutta riippuen siitä, mitä kaikki on vaurioitunut se ei voi auttaa. Onko sinulla XP: n CD kokeilla Korjaa Asenna? |
|
| |||
| |||
| Onko niin, että voin tallentaa kaikki tiedot siitä hardrive ennen uudelleenasentamistoiminnot? Tämä tietokone on merkittäviä sopimuksia, verotietosi, perheen valokuvia jne. On Täytyy olla jokin keino pelastaakseen tämän ei ole olemassa? |
|
| |||
| |||
| Tee uusi viesti tässä kysyä, miten pääset vaurioitunut ajaa tässä. Muista antaa virheen yksityiskohdat ja kaikki tämä. Saat paremman vastauksen siellä sitten voin antaa. Jos se voidaan tehdä he saavat sinut sinne tässä foorumissa. Onnea. |
|
| |||
| |||
| Selvä, kiitos paljon. |
|
| |||
| |||
| Ennen kuin päätät muodossa, kokeile käyttää XP: n CD on boot ja suorittaa XP Recovery Console, ja komentokehotteesta yritä seuraavaa: 1 chkdsk / r 2 fixmbr (I dont ajatella sen käynnistyksen kirjaa, mutta kannattaa kokeilla) 3 vahvistaa boot 4 bootcfg / rebuild Käynnistä ilman cd, katso jos se käynnistyy. Jos hävinnyt yrittää korjata asennuksen peukkuja, että voi toimia, sen työskenteli minulle vuosien mittaan, kun ive oli simular ongelmia. onnea |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| "A Disk Lue virhe Paina Ctrl + Alt + Del uudelleen" - Windows ei booting | pinkytwoscoops | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 5th Jun 2009 13:45 |
| Dell inspirion 1721 - "Cant pääsy levy aiheuttaa bittinen lokeroonsa pois päältä" Virhe | chevycowgirl | General Software Chat | 1 | 20th Apr 2009 09:09 |
| Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" | ashaiba | Rautatavaran Chat | 6 | 13th Mar 2009 15:56 |
| Käynnistetään Windows I Get "Jatka painamalla F2 Setup Paina F12" Virhe | massivee | Rautatavaran Chat | 7 | 17th Feb 2009 01:44 |
| "disk read error" | xraminx | General Software Chat | 1 | 24. Joulukuu 2007 05:33 |
| Thread Tools | |
| |