![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat dit een spyware of virus kwestie. Vriend geïnstalleerd een programma (powerISO denk ik) op haar laptop, en de volgende dag een foutmelding begon popping up gezegde "syntax error". We hebben geprobeerd om opnieuw op te starten van de computer, omdat ik zou gaan starten in de veilige modus en probeert uit te voeren antivirus / spyware software, maar nu kan ik niet eens Windows op te starten. Als ik probeer om, het zegt iets over een disk error. Het is een oudere IBM Thinkpad met Windows XP. Bij het opstarten van het zegt "druk op de blauwe Access IBM-knop te onderbreken normaal opstarten", F8 te drukken heeft geen effect. Dus ik druk op de Access IBM-knop. Ik heb verschillende diagnostische tests en niets komt. Wat moet ik doen, opstarten vanaf een diskette? Ik kan niet eens opstarten in safemode. |
|
| |||
| |||
| Ja je kan kijken naar een opnieuw installeren als je niet eens opstarten in de veilige modus. U kunt proberen te starten vanaf een diskette, maar afhankelijk van wat al beschadigd is kan het niet helpen. Heeft u de XP-cd om te proberen een Reparatie Installeer? |
|
| |||
| |||
| Is er een manier die ik kan opslaan van de gegevens uit de hardrive alvorens opnieuw te installeren? Deze computer heeft belangrijke contracten, fiscale informatie, familie foto's, etc. Er is wel enige manier om bergingsverpakkingen dit niet daar? |
|
| |||
| |||
| Maak een nieuw bericht hier vragen hoe u een beschadigde schijf hier. Wees er zeker van te geven fout details en dat allemaal. U krijgt een beter antwoord daar dan ik kan geven. Als kan worden gedaan zij krijgt u er in dat forum. Succes. |
|
| |||
| |||
| Oke, dank u wel. |
|
| |||
| |||
| Voordat u besluit tot de vorm, probeert met behulp van de XP-cd voor het opstarten en exploiteren van de XP Recovery Console, en in de command prompt kunt u het volgende proberen: 1 chkdsk / r 2 fixmbr (I dont think its the boot record, maar de moeite van het proberen waard) 3 repareren boot 4 bootcfg / rebuild Herstarten zonder dat de cd, zien of het laarzen up. Als mislukte proberen een reparatie-installatie, vingers gekruist dat kan werken, het werkte voor mij in de loop der jaren, toen ive had simular problemen. succes |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| "Een schijf Lees fout opgetreden Druk op Ctrl + Alt + Del om Herstart" - Windows niet opstarten | pinkytwoscoops | Windows besturingssystemen | 8 | De 5 juni 2009 13:45 |
| Dell inspirion 1721 - "Cant toegang schijf veroorzaken beetje locker uitgeschakeld" Fout | chevycowgirl | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 20 apr 2009 09:09 |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Starten van Windows I Get "om verder te gaan Druk op F2 bij Setup Druk F12" Fout | massivee | Algemeen Hardware Chat | 7 | 17 feb 2009 01:44 |
| "schijf lees fout" | xraminx | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 24 dec 2007 05:33 |
| Thread Tools | |
| |