mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Laptop Ikke Working men Wripe & nr. OS

Reply

Thread Tools
Old 8. april 2009, 00:38
Medlem Gruppen

Default Laptop Ikke Working men Wripe & nr. OS

Så et par år siden jeg spildt vand på min laptop, og det døde: (Det ville ikke starte selv ikke efter et par måneder. Jeg fik en ny i mellemtiden. Anyways aftes startede jeg den op, og det tændt , kom op med ACER skærm, gjorde nogle scanning ting og fortalte mig, var der ingen operativsystemet.

Er det bare et tilfælde af at geninstallere Windows, jeg er ikke sikker på, at jeg stadig har den disk?
Old 8. april 2009, 03:17
Donor-Gruppen

Hvilken bærbar? Den, der døde på grund af vand eller den nye du har købt?
Old 8. april 2009, 03:21
Medlem Gruppen

den gamle
Old 8. april 2009, 05:58
Administrator Gruppen

Kunne være et korrupt OS eller defekt harddisk.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8. april 2009, 06:23
Donor-Gruppen

Yeah det harddiske formentlig stadig smuk skruet fra alle vandet, kan du prøve at placere det i nærheden af en radiator i et rum Thats ikke at fugtigt (hvis du har en affugter puffe, at i), men ønsker ikke at sige det rent faktisk på radiatoren lige ved siden til det, balancering på skærmen og vigtigste del, med bunden vender køleren omkring 2 cm mellem dem.

Ikke noget at stole på, bør du være forsigtig med vand omkring elektronik, men bare lade det sådan her i et stykke tid til at tørre nogle mere og prøv så igen, kan det overraske dig.
Old 8. april 2009, 06:28
Medlem Gruppen

efter 3 år er det stadig nødvendigt udtørring?
Old 8. april 2009, 06:30
Administrator Gruppen

Jeg tvivler på det. Vandet formentlig stegt harddisken IMO. Swap det, re-installerer OS og hey presto.
Old 8. april 2009, 06:31
Donor-Gruppen

Ah, og jeg ikke var klar over det, var, at gamle

Kunne være værd at prøve, afhænger af opbevaringsbetingelser.

Men for at være ærlig, selv hvis det var sket for en måned siden ville det være usandsynligt, at arbejde igen.

Hvis du havn't fik aciidental skader dække derefter prøve at geninstallere en OS eller erstatte harddisken og derefter installerer OS

Men hvis det er, at gamle er det måske ikke engang er værd generer.

EDIT: Beklager Dave, indsendt på samme tid.
Old 8. april 2009, 06:35
Medlem Gruppen

og hvis jeg kan få det arbejder jeg vil sælge, hvis jeg ikke tager bare smide det væk
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Laptop pludselig holdt op med at virke real77 Laptops, Mobiles & PDA'er 12 30 august 2009 12:08
Bærbar lyd ikke fungerer DriFT01 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 4 16 december 2008 13:40
Laptop Screen Ikke Arbejde! Demtschuk Laptops, Mobiles & PDA'er 2 14th Dec 2008 02:16
Venstre museklik på Laptop ikke?? c02asm Laptops, Mobiles & PDA'er 3 28 november 2007 01:00
USB på laptop ikke fungerer tomj25 Laptops, Mobiles & PDA'er 2 31 august 2007 16:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.