![]() |
|
| |||
| |||
| Så et par år siden jeg spildt vand på min laptop, og det døde: (Det ville ikke starte selv ikke efter et par måneder. Jeg fik en ny i mellemtiden. Anyways aftes startede jeg den op, og det tændt , kom op med ACER skærm, gjorde nogle scanning ting og fortalte mig, var der ingen operativsystemet. Er det bare et tilfælde af at geninstallere Windows, jeg er ikke sikker på, at jeg stadig har den disk? |
|
| |||
| |||
| Hvilken bærbar? Den, der døde på grund af vand eller den nye du har købt?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| den gamle |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne være et korrupt OS eller defekt harddisk.
| |||
| |||
| Yeah det harddiske formentlig stadig smuk skruet fra alle vandet, kan du prøve at placere det i nærheden af en radiator i et rum Thats ikke at fugtigt (hvis du har en affugter puffe, at i), men ønsker ikke at sige det rent faktisk på radiatoren lige ved siden til det, balancering på skærmen og vigtigste del, med bunden vender køleren omkring 2 cm mellem dem. Ikke noget at stole på, bør du være forsigtig med vand omkring elektronik, men bare lade det sådan her i et stykke tid til at tørre nogle mere og prøv så igen, kan det overraske dig.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| efter 3 år er det stadig nødvendigt udtørring? |
|
| |||
| |||
| Jeg tvivler på det. Vandet formentlig stegt harddisken IMO. Swap det, re-installerer OS og hey presto. |
|
| |||
| |||
| Ah, og jeg ikke var klar over det, var, at gamle ![]() Kunne være værd at prøve, afhænger af opbevaringsbetingelser. Men for at være ærlig, selv hvis det var sket for en måned siden ville det være usandsynligt, at arbejde igen. Hvis du havn't fik aciidental skader dække derefter prøve at geninstallere en OS eller erstatte harddisken og derefter installerer OS Men hvis det er, at gamle er det måske ikke engang er værd generer. EDIT: Beklager Dave, indsendt på samme tid.
|
| |||
| |||
| og hvis jeg kan få det arbejder jeg vil sælge, hvis jeg ikke tager bare smide det væk |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptop pludselig holdt op med at virke | real77 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 12 | 30 august 2009 12:08 |
| Bærbar lyd ikke fungerer | DriFT01 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 16 december 2008 13:40 |
| Laptop Screen Ikke Arbejde! | Demtschuk | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 14th Dec 2008 02:16 |
| Venstre museklik på Laptop ikke?? | c02asm | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 28 november 2007 01:00 |
| USB på laptop ikke fungerer | tomj25 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 31 august 2007 16:29 |
| Thread Tools | |
| |