![]() |
|
| |||
| |||
| Dus een paar jaar geleden heb ik gemorst water op mijn laptop en hij is overleden: (Het zou niet opstarten, zelfs niet na een paar maanden. Ik heb een nieuwe in de gemiddelde tijd. Anyways gisteravond ben ik begonnen met het op en het is ingeschakeld , kwam met de ACER scherm, heb enkele scanplatformen ding en vertelde me dat er geen besturingssysteem. Is dit gewoon een geval van herinstallatie van Windows, ik ben niet zeker of ik nog steeds de harde schijf? |
|
| |||
| |||
| Welke laptop? Degene die overleden als gevolg van het water of de nieuwe je gekocht?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| de oude |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan een corrupte OS of defecte harde schijf.
| |||
| |||
| Ja, de harde schijven waarschijnlijk nog behoorlijk geschroefd van al het water, probeer het te dicht bij een radiator in een kamer thats niet te vochtig is (als je hebt een luchtontvochtiger duwen dat in), maar niet dat hij daadwerkelijk op de radiator net naast naar het evenwicht op het scherm en belangrijkste deel, met de bodem naar de radiator ongeveer 2cm tussen hen. Niet iets wat zich op, je moet voorzichtig zijn met water rondom de elektronica, maar laat het zo een tijdje te droog wat meer en probeer het opnieuw, kan u verrassen.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| na 3 jaar nog uitdrogen? |
|
| |||
| |||
| Ik betwijfel het. Het water waarschijnlijk gebakken de harde schijf IMO. Wisselen het opnieuw installeren van de OS en hey presto. |
|
| |||
| |||
| Ah, nou heb ik niet bewust was dat de oude ![]() Kan de moeite waard zijn om eens te proberen, is afhankelijk van de bewaarcondities. Maar om eerlijk te zijn, zelfs als het gebeurd was een maand geleden zou het onwaarschijnlijk te werken. Als u havn't kreeg aciidental schade dekken probeer het opnieuw installeren van een OS of vervanging van de vaste schijf en vervolgens de installatie van OS Maar als het zo oud is het misschien niet eens de moeite waard. EDIT: Sorry Dave, gepost op hetzelfde moment.
|
| |||
| |||
| goed als ik kan laten werken I'll verkopen als ik niet kom net gooi het weg |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop Ineens Gestopt Werken | real77 | Laptops, Mobiles & PDA's | 12 | 30 augustus 2009 12:08 |
| Laptop geluid werkt niet | DriFT01 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 16 dec 2008 13:40 |
| Laptop scherm werkt niet! | Demtschuk | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 14 dec 2008 02:16 |
| Linkermuisknop klikt op Laptop werkt niet? | c02asm | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 28 nov 2007 01:00 |
| USB op laptop werkt niet | tomj25 | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 31 aug 2007 16:29 |
| Thread Tools | |
| |