mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Laptop vil ikke starte op.

Reply

Thread Tools
Old 7. august 2007, 16:04
Ny Medlem Gruppen

Default Laptop vil ikke starte op.

Model: HP - Compaq nx9010

Jeg har for nylig hentet Windows XP SP2 opdateringer og genstartet min computer og nu sine styrtede ned. Jeg har prøvet fejlsikret tilstand og sidste god konfiguration, men det har ikke fungeret. Jeg har ikke ressource cd eller Drivere CD. Jeg forsøgte at starte fra cd option med en CD jeg fik med en Dell desktop men det virkede ikke enten. Oplysningerne på denne computer er vigtigt for mig, så hvis nogen kan hjælpe, ville jeg sætte stor pris på det.

Det belastninger til lige efter Windows XP-skærm med lastning bar og som det kommer til at indlæse adgangskode skærmen genstart.

Please help.
Tak for enhver hjælp.
Old 7. august 2007, 16:10
Administrator Gruppen

Default Laptop vil ikke starte op.

Du skal bruge den korrekte XP-cd for maskinen at rette dette, hvis du ikke har det at kontakte producenten.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Laptop CPU Swap fører til nr. Boot på alle! Help Wanted! Brigham Laptops, Mobiles & PDA'er 1 28 oktober 2009 11:51
Laptop plejer Boot mrdaveyk Laptops, Mobiles & PDA'er 5 1 september 2009 10:21
BSoD på Laptop Boot MJM Laptops, Mobiles & PDA'er 0 19. jun 2009 07:13
Boot Cycle på Laptop Kørsel i cirkler!? Scando27 Windows-operativsystemer 2 16 februar 2009 15:22
Laptop vil ikke starte daveonyx Laptops, Mobiles & PDA'er 2 18. maj 2008 01:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.