![]() |
|
| |||
| |||
| Model: HP - Compaq nx9010 Jeg har for nylig hentet Windows XP SP2 opdateringer og genstartet min computer og nu sine styrtede ned. Jeg har prøvet fejlsikret tilstand og sidste god konfiguration, men det har ikke fungeret. Jeg har ikke ressource cd eller Drivere CD. Jeg forsøgte at starte fra cd option med en CD jeg fik med en Dell desktop men det virkede ikke enten. Oplysningerne på denne computer er vigtigt for mig, så hvis nogen kan hjælpe, ville jeg sætte stor pris på det. Det belastninger til lige efter Windows XP-skærm med lastning bar og som det kommer til at indlæse adgangskode skærmen genstart. Please help. Tak for enhver hjælp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal bruge den korrekte XP-cd for maskinen at rette dette, hvis du ikke har det at kontakte producenten.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptop CPU Swap fører til nr. Boot på alle! Help Wanted! | Brigham | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 28 oktober 2009 11:51 |
| Laptop plejer Boot | mrdaveyk | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 1 september 2009 10:21 |
| BSoD på Laptop Boot | MJM | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 19. jun 2009 07:13 |
| Boot Cycle på Laptop Kørsel i cirkler!? | Scando27 | Windows-operativsystemer | 2 | 16 februar 2009 15:22 |
| Laptop vil ikke starte | daveonyx | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 18. maj 2008 01:54 |
| Thread Tools | |
| |