![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Malli: HP - Compaq nx9010 Olen äskettäin ladannut Windows XP SP2: n päivitykset ja restarted minun tietokone ja nyt sen kaatui. Olen yrittänyt vikasietotilassa ja viimeisin toimiva kokoonpano, mutta se ei ole toiminut. Minulla ei ole resurssi-CD tai Drivers CD. Kokeilin käynnistää rompulta vaihtoehto CD sain kanssa dell työpöydällä, mutta ei toiminut joko. Tiedot tässä tietokoneessa on minulle tärkeä, joten jos joku voi auttaa, haluaisin suuresti arvostaa sitä. Se latautuu vain sen jälkeen, kun Windows XP: n näytön Kuormausalueen bar ja se aikoo ladata salasana näytön se käynnistyy uudelleen. Ole hyvä ja auta. Kiitos, että kaikki apu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarvitset oikea XP CD koneeseen vahvistaa tämän, jos sinulla ei ole sitä yhteyttä valmistajaan.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kannettavan CPU Vaihda ei johda Etu ollenkaan! Help wanted! | Brighamin | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 28 lokakuu 2009 11:51 |
| Laptop tapana Boot | mrdaveyk | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 1 syyskuu 2009 10:21 |
| BSoD on Laptop Boot | Aå | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 19th Jun 2009 07:13 |
| Boot Cycle on Laptop Running in Circles!? | Scando27 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 16th Feb 2009 15:22 |
| Kannettava tietokone ei käynnisty | daveonyx | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 18. toukokuuta 2008 01:54 |
| Thread Tools | |
| |