![]() |
|
| |||
| |||
| Modell: HP - Compaq nx9010 Jeg har nylig lastet ned Windows XP SP2 oppdateringer og startet maskinen min, og nå sine krasjet. Jeg har prøvd sikkermodus og siste gode konfigurasjon men det har ikke virket. Jeg har ikke ressursen CD eller drivere CD. Jeg prøvde det starte fra CD-alternativet med en CD jeg fikk med en Dell desktop men det gikk ikke heller. Informasjonen på denne datamaskinen er viktig for meg, så hvis noen kan hjelpe, ville jeg stor pris på det. Den laster du rett etter Windows XP-skjerm med lasting bar og som det går å laste inn passord skjermen den på nytt. Please Help. Takk for hjelp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må riktig XP CD til maskinen for å løse dette, hvis du ikke har det ta kontakt med produsenten.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptop CPU Bytt fører til Nei Støvel at all! Hjelp ønskes! | Brigham | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 28 oktober 2009 11:51 |
| Laptop wont Boot | mrdaveyk | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 1 september 2009 10:21 |
| BSoD på Laptop Boot | MJM | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 19 juni 2009 07:13 |
| Boot Sykkel på Laptop Kjøring i sirkler! | Scando27 | Windows-operativsystemer | 2 | 16 februar 2009 15:22 |
| Laptop vil ikke boot | daveonyx | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 18 mai 2008 01:54 |
| Thread Tools | |
| |