mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Bärbar dator kommer inte att starta upp.

Reply

Thread Tools
Old 7 august 2007, 16:04
New Member Group

Default Bärbar dator kommer inte att starta upp.

Modell: HP - Compaq nx9010

Jag har nyligen hämtat Windows XP SP2 uppdateringar och startas om min dator och nu har kraschat. Jag har försökt felsäkert läge och senast fungerande konfiguration men det har inte fungerat. Jag har inte resurser CD eller förare CD. Jag försökte att starta från cd alternativet med en cd jag fick med en dell desktop men det fungerade inte heller. Informationen på denna dator är viktigt för mig, så om någon kan hjälpa, jag skulle uppskatta det.

Det laster till strax efter Windows XP-skärmen med lastning bar och eftersom det går att ladda lösenord skärmen den startas om.

Please help.
Tack för all hjälp.
Old 7 august 2007, 16:10
Administrator Group

Default Bärbar dator kommer inte att starta upp.

Du behöver en riktig XP-CD för maskinen för att åtgärda detta, om du inte har den kontakt med tillverkaren.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.