mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Loading Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 1 februar 2008, 05:18
Medlem Gruppen

Default Loading Windows XP

Hej, kan nogen behage hjælp. Min ven havde nogle problemer med sin PC, så hun gik ind i tilbehør og gendannes det til en tidligere dato. Ved ikke, om dette fungeret korrekt men som siden da det ikke vil arbejde. Det starter normalt og går til windows loading skærmen med den blå linje, der går på tværs af skærmen. Efter denne selvom du lige komme på skærmen med de små vinduer logo på det og intet andet og det er så langt som du kan få. Jeg har forsøgt går igennem Bios og fra der, men det samme sker. Det er en Compaq PC, så det kommer med genoprette diske. Problemet er, at hun har ikke gemt nogen data til disken, så ikke ønsker at gøre en komplet gendanne hvis hun kan hjælpe med det. Håber der er nogen, der kunne give mig nogle ideer til at hjælpe hende. Tak
Old 1. februar 2008, 05:52
Donor-Gruppen

Kan du starte i fejlsikret tilstand

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 1 februar 2008, 06:32
Medlem Gruppen

Hi, Philthomas ikke den ikke vil starte op i fejlsikret tilstand.
Old 1 februar 2008, 06:39
Donor-Gruppen

Du virkelig har brug for en XP Installation CD .... Gendan diske er ikke ideel.

Når det er sagt, så se på de muligheder, der lå på Gendan Disk .... der kan være en ikke-destruktiv genoprettelse, som forlader data intakt.

I mangel heraf, hvis oplysningerne er afgørende, pisk HDD'en ud og slave den til en anden PC, for at få de data ud, og derefter sætte den tilbage og bruge Gendannelse disken.
Old 1 februar 2008, 06:52
Medlem Gruppen

Hi philthomas, jeg ikke har prøvet at sætte i gendanne disken endnu at se nogle af de muligheder, som jeg troede, at det kan slette alt på den for hende. Jeg gjorde nævne hende om slaving den til en anden pc, men jeg vil se på gendanne disken første til at se, hvad der er på den. Fortalte hende om at gemme billeder og andre filer på disken for et stykke tid siden, men det synes at være faldet for døve øren lol. Tak for hjælpen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.