mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Het laden van Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 1 februari 2008, 05:18
Lid Fractie

Default Het laden van Windows XP

Hallo, kan iemand alsjeblieft helpen. Mijn vriend had enkele problemen met haar pc, zodat ze in accessoires en herstellen naar een eerdere datum. Weet niet of dit werkt goed maar als sindsdien werkt het niet. Het begint normaal en gaat naar de windows laad-scherm met de blauwe lijn die dwars over het scherm. Na deze al krijg je alleen het scherm met de kleine ramen logo op het en niets anders en dat is wat je kunt krijgen. Ik heb geprobeerd dat door het Bios en vanaf daar maar hetzelfde gebeurt. Het is een compaq pc dus het komt met het herstel van schijven. Het probleem is dat ze niet opgeslagen gegevens op schijf dus niet willen doen een volledig herstellen indien ze kan helpen. Hoop dat iemand in staat is om mij wat ideeën te helpen haar. Bedankt
Old 1 feb 2008, 05:52
Donor Groep

Kun je opstarten in de Veilige modus

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 1 februari 2008, 06:32
Lid Fractie

Hoi, Philthomas nee het zal niet starten in de veilige modus.
Old 1 februari 2008, 06:39
Donor Groep

Die je echt nodig hebt een XP installatie-cd .... Herstellen schijven zijn niet ideaal.

Dat gezegd hebbende, kijk eens naar de opties op de Restore Disk .... kan er een niet-destructieve herstellen, waardoor de gegevens intact.

Als dat niet lukt, als de gegevens is van cruciaal belang, zweep de HDD en slave aan een andere pc, om de gegevens uit, dan zet het terug en gebruik de schijf herstellen.
Old 1 februari 2008, 06:52
Lid Fractie

Hi philthomas, ik heb niet geprobeerd om de schijf te herstellen maar om de opties zoals ik dacht dat het kan verwijderen alles op het voor haar. Ik heb melding met haar over slaving aan een andere pc, maar ik zal kijken naar de eerste schijf herstellen om te zien wat er op. Vertelde haar over het opslaan van foto's en andere bestanden op de schijf een tijdje geleden maar het lijkt te zijn gedaald in dovemansoren lol. Bedankt voor de hulp.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.