![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, kan noen vennligst hjelpe. Min venn hadde noen problemer med sin PC så hun gikk inn tilbehør og restaurert det til en tidligere dato. Vet ikke om dette arbeidet på riktig måte selv som siden da det ikke vil fungere. Det starter normalt og går til windows loading skjermen med den blå linjen går over skjermen. Etter dette om du bare skjermen med liten Windows-logoen på det og ikke noe annet og det er så langt du kan komme. Jeg har forsøkt å gå selv om BIOS og start der, men det samme skjer. Det er en Compaq PC, slik at den kommer med gjenopprette plater. Problemet er at hun har ikke lagret noen data til platen slik at ikke ønsker å gjøre en fullstendig gjenoppretting hvis hun kan hjelpe det. Håper noen kan gi meg noen ideer for å hjelpe henne. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du starter i sikkermodus
| |||
| |||
| Hei, Philthomas no blir det ikke oppstart i sikker modus. |
|
| |||
| |||
| Du virkelig trenger en XP installasjons-CDen .... Gjenoppr disker er ikke ideelt. Når det er sagt, ta en titt på alternativer på Gjenoppr Disk .... kan det være en ikke destruktiv gjenopprette som forlater data intakt. Mislighold som, dersom opplysningene er avgjørende, innpisker HDD og slave den til en annen PC, for å hente data fra, og deretter sette den tilbake og bruke Gjenoppr disk. |
|
| |||
| |||
| Hi philthomas, jeg har ikke prøvd å sette i gjenopprettingsprosessen plate ennå å se nærmere på alternativer som jeg trodde det kan slette alt på den for henne. Jeg hadde glemt å si til henne om slaving den til en annen PC, men jeg vil se på gjenopprette disken første til å se hva som står på den. Fortalte henne om lagring av bilder og andre filer på platen en stund siden, men det synes å ha falt på døve ører lol. Takk for hjelpen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ubuntu lastes men påloggingsskjermbildet ikke lasting | medman007 | Linux og alternative OS | 0 | 6 juni 2009 19:12 |
| Kan ikke komme forbi vinduene loading skjerm HJELP! | nukelemon | General Software Chat | 7 | 27 oktober 2008 05:55 |
| Lille grønne bølgete linjer og Windows ikke lasting | polakstanek | Windows-operativsystemer | 6 | 12 oktober 2008 10:11 |
| Windows problemer, ikke lastes inn på riktig | Cew27 | Windows-operativsystemer | 2 | 26 mars 2008 13:01 |
| Windows XP loading problem | shroomo | Windows-operativsystemer | 7 | 1 mai 2007 19:50 |
| Thread Tools | |
| |