![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nylig opdateret (mobo / CPU / RAM) min mors system fungerede perfekt hele dagen gennem flere genstarter, så pludselig, at aftenen den stoppet opstart hele vejen ind i Windows. Ikke gradvis blev opstart op perfekt og så slet ikke. WinXP begynder at belastningen bliver bare forbi WinXP logo w / sort baggrund splash skærmen, når den Win logo w / blå baggrund & rulle multicolor fremskridt bar på bunden. Men så snart, at skærmen belastninger det fryser. Aldrig viser nogen brugernavne / kodeord områder for at forsøge at logge ind. Kan ikke starte op i fejlsikret tilstand enten, samme sker. Begynder at indlæse Windows, ser ud som det er at gå til arbejde, men bliver bare forbi XP logo splash screen og låse op på samme sted igen. ASR disk jeg gjort - og testet, da jeg gjorde det,% $ # & - vil ikke virke desværre, jeg bliver bare ugyldig diskfejl. Jeg har Win XP-cd, men jeg ønsker ikke at geninstallere Windows, fordi min mor har alle mulige andre programmer på det, som hun ikke længere har installere eksekverbare filer eller licens nøgler. Seneste installere / ændringer af systemet, var: 1) montering af ASUS Express Gate, men systemet blev startet op normalt mindst to eller tre gange, efter at installere. 2) Installation af Data livredder Værktøjer v11.2, den nye harddisk installere / drev kopiere sw fra Western Digital, der fulgte w / hendes nye WD 1 TB Green drev. (Jeg fjernede den nye drev & hendes gamle backup-data drev engang efter problem startede med henblik på at gøre det drev kopier på en af mine systemer, så nu den eneste drev installeret på hendes system er hendes oprindelige boot-drev.) Havde ikke benyttet sig af den installere utility endnu, gjorde starte et drev kopi men aflyst kopien mindre end 1/10th af vejen igennem. Drive kopi annullering og program lukke begge syntes at være normal. Suggestions anyone? Tak! System: Windows XP Pro (ikke sikker på, om SP2 og SP3) mobo: ASUS M4A78T-E med 2.6GHz CPU og 4 GB RAM 120GB Maxtor IDE-drev, 50gb used/70gb fri |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at starte med Windows-cd og gå til Genoprettelseskonsol og forsøge at køre chdsk / r