mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Laden XP bevriest zelfs safemode geen gebruikersnaam / pwd velden te proberen 2 login

Reply

Thread Tools
Old 10 jun 2009, 04:12
Nieuw Lid Fractie

Default Laden XP bevriest zelfs safemode geen gebruikersnaam / pwd velden te proberen 2 login

Gekropen (mobo / cpu / ram) mijn moeder systeem werkte perfect de hele dag door meerdere herstart, dan plotseling die avond gestopt opstarten helemaal in Windows. Niet geleidelijk, werd opstart perfect en vervolgens helemaal niet. WinXP begint te laden, krijgt net voorbij de WinXP logo w / zwarte achtergrond splash screen, bereikt de Win logo w / blauwe achtergrond & scrollen meerkleuren vooruitgang bar op bodem. Maar zodra dat scherm laadt het bevriest. Nooit geeft een gebruikersnaam / wachtwoord velden in om te proberen in te loggen.

Kan niet opstarten in Veilige modus ofwel, hetzelfde gebeurt. Begint te laden ramen, ziet eruit als het gaat om te werken, maar krijgt net voorbij de XP logo splash screen en sloten op hetzelfde punt weer.

De ASR-schijf die ik heb gemaakt - en getest als ik gemaakt,% $ # & - werkt niet helaas, ik krijg ongeldige schijf fout. Ik heb de Win XP-cd, maar ik wil niet opnieuw installeren van Windows omdat mijn moeder heeft allerlei andere programma's op het voor die ze heeft niet langer de installatie van uitvoerbare bestanden of licentie sleutels.

Meest recente installeren / wijzigingen in het systeem waren:
1) de installatie van ASUS Express Gate, maar het systeem is opgestart up normaliter tenminste twee of drie keer na die installeren.
2) Installatie van gegevens badmeester Tools v11.2, de nieuwe harde schijf installeren / schijf kopiëren sw van Western Digital dat kwam w / haar nieuwe WD Green 1TB-station. (Ik verwijderde het nieuwe station en haar oude backupgegevens stations ergens na het probleem begon met het oog op het station kopieën op een van mijn systeem, dus nu de enige drive geïnstalleerd op haar systeem is haar oorspronkelijke opstartstation.) Nog niet gebruikt installeren gebruiksmodellen nog, heeft u een schijf kopiëren geannuleerd, maar de kopie minder dan 1/10de van de weg door. Drive kopie annulering en programma sluit zowel leek te zijn normaal.

Suggesties anyone? Bedankt!

Systeem:
Windows XP Pro (niet zeker of SP2 of SP3)
mobo: ASUS M4A78T-E met 2.6GHz cpu en 4GB ram
120GB Maxtor IDE schijf, 50GB used/70gb gratis
Old 10 jun 2009, 04:52
Donor Groep

Default Laden XP bevriest zelfs safemode geen gebruikersnaam / pwd velden te proberen 2 login

Probeer opstarten met de Windows-cd en ga naar de herstelconsole en probeer draait chdsk / r

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Soms Computer bevriest terwijl het laden Up in the Morning. andrewanimation Algemene programmatuurnoot Chat 2 26 november 2009 15:14
Ubuntu is laden maar login scherm niet laden medman007 Linux & Alternative OS 0 Van de 6 juni 2009 19:12
Laptop bevriest en vraagt om wachtwoord akhlaq768 Windows besturingssystemen 5 3 nov 2007 19:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.