Loading XP fryser selv safemode ikke brukernavn / pwd felt prøve 2 login Sist oppdatert (mobo / CPU / RAM) min mors systemet fungerte utmerket hele dagen gjennom flere reboots, så plutselig at kvelden den stoppet starte helt inn Windows. Ikke gradvis, var å starte opp perfekt og da ikke i det hele tatt. WinXP begynner å laste, blir bare forbi WinXP logo m / svart bakgrunn splash skjermen, når Win logo m / blå bakgrunn & rulle multicolor forløpslinje på bunnen. Men så snart som skjermen laster det fryser. Aldri viser alle brukernavn / passord felt for å forsøke å logge inn.
Kan ikke oppstart i sikkermodus heller, samme skjer. Begynner å laste inn Windows, ser ut som det skal fungere, men får bare forbi XP logo splash skjermen og låses opp på samme sted igjen.
ASR-disk jeg gjorde - og testet da jeg gjorde det,% $ # & - vil ikke fungere dessverre, jeg bare få ugyldig diskfeil. Jeg har Win XP cd, men jeg ønsker ikke å installere Windows på nytt, fordi moren min har alle slags andre programmer på den som hun ikke lenger har installert kjørbare filer eller lisens nøkler.
Siste installere / endringer i systemet er:
1) installasjon av ASUS Express Gate, men systemet var oppstart opp normalt minst to eller tre ganger etter at installere.
2) Installasjon av Data Lifeguard Tools v11.2, den nye harddisken installere / stasjonen kopi sw fra Western Digital som kom med sin nye WD 1TB Green stasjon. (Jeg fjernet den nye stasjonen og hennes gamle sikkerhetskopieringsdata stasjoner gang etter at problemet startet for å gjøre stasjonen eksemplarer på en av mine maskiner, så nå er det bare kjøre på henne er hennes opprinnelige boot drive.) Hadde ikke brukt den installere verktøyet ennå, gjorde starte en stasjon kopi men kansellerte kopi mindre enn 1/10th av veien gjennom. Drive kopi kansellering og programmet lukker begge syntes å være normal.
Forslag anyone? Takk!
System:
Windows XP Pro (ikke sikker på om SP2 og SP3)
mobo: ASUS M4A78T-E med 2.6GHz CPU og 4GB RAM
120GB Maxtor IDE stasjonen, 50gb used/70gb gratis |