![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg lægge op min laptop og det kommer op med vinduer adgangskode screen.It fortæller mig det er låst, så kan ikke komme til at skrive i min adgangskode. Hvordan får jeg omkring det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er Vista ægte? Har du aktivere den i den fastsatte frist?
| |||
| |||
| Ja skal af sagde jeg sætte en adgangskode på, så ingen andre kan bruge det. |
|
| |||
| |||
| Du ikke er klar, er det låst eller har du bare glemt den bruger password? |
|
| |||
| |||
| Jeg huskede den adgangskode, men det holder fortæller mig jeg er låst. |
|
| |||
| |||
| Hit på enter-tasten? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvet at starte i fejlsikret tilstand, så gå ind brugerkonto og ændre den derfra? Jeg er ikke så bekendt med Vista endnu, men det er hvordan jeg ville have gjort det i XP
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ekstern USB-harddisk Låst | platti | Drives & flytbare medier | 8 | 1. maj 2009 12:48 |
| Tilladelser reset - system lukket ude | mctaguma | Windows-operativsystemer | 2 | 11th Dec 2008 11:38 |
| XP hukommelse forvaltning låst ved misligholdelse | Mike0001 | Windows-operativsystemer | 17 | 22 januar 2008 03:47 |
| Glemt Admin password til Windows .. Låst ud! | pcbutter | Windows-operativsystemer | 6 | 21. jan 2008 11:18 |
| Im Locked Out! | Paul I London | Windows-operativsystemer | 9 | 17 august 2007 06:00 |
| Thread Tools | |
| |