![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg laste opp min laptop, og den kommer opp med Windows-passordet screen.It forteller meg at den er låst så får ikke til å skrive inn passordet mitt. Hvordan kommer jeg rundt det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er Vista ekte? Visste du aktivere den i ønsket tid grensen?
| |||
| |||
| Ja burde of sa jeg sette et passord på så ingen andre kan bruke den. |
|
| |||
| |||
| Du er ikke klart, det er låst eller har du bare glemt bruker passord? |
|
| |||
| |||
| Jeg husker passordet, men det holder forteller meg jeg er låst. |
|
| |||
| |||
| Hit avkastningen nøkkel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du prøve å starte i sikkermodus, og deretter går inn i Brukerkontokontroll og endre det derfra? Jeg er ikke så kjent med Vista ennå, men det er slik jeg ville ha gjort det i XP
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ekstern USB-harddisk Lukket | platti | Drivere og flyttbare medier | 8 | 1 mai 2009 12:48 |
| Tillatelser restarte - system låst ute | mctaguma | Windows-operativsystemer | 2 | 11 desember 2008 11:38 |
| XP minne ledelse låst til standard | Mike0001 | Windows-operativsystemer | 17 | 22 januar 2008 03:47 |
| Glemt administratorpassordet for Windows .. Låst ute! | pcbutter | Windows-operativsystemer | 6 | 21 januar 2008 11:18 |
| Im utelukkes! | Paul I London | Windows-operativsystemer | 9 | 17 august 2007 06:00 |
| Thread Tools | |
| |