![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I øjeblikket har to harddiske i min computer, en har min største OS (Vista 32-bit) og den anden bruges til at være en simpel slave drev. Jeg besluttede at installere Vista 64-bit på den anden harddisk, dette gik fejlfrit. Men jeg kan nu kun starte op i Vista 64-bit, og min vigtigste OS synes at være forsvundet. Jeg forsøgte at ændre boot rækkefølge i BIOS, bruger F8 til direkte valg af harddisken indeholder mine vigtigste Vista (32-bit-en), men det holder på opstart i 64-bit en. Når jeg har fjernet den anden harddisk, som plejede at være slave drev (og dermed tvinge min computer til at starte i 1. harddisk), får jeg følgende meddelelse: "Genstart og Vælg korrekt opstartsenhed eller Indsæt Boot Media i udvalgte opstartsenhed og tryk på en tast ". Hvad i alverden foregår der? Jeg vil virkelig gerne være i stand til nemt at skifte mellem de to OS'es. Thanks in advance, ~ Tmocky. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Jeg vil starte op i 64bit drev, med 32bit drev som slave (sørg for, at det viser i BIOS) og derefter i Windiows tjekke 32bit drev stadig har en installeret på den. Lyder som du kunne have udryddet den. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Yeahh I kontrolleres, og den primære harddisk, der indeholder 32-bit Vista stadig har alt på det. Jeg er positivt, at det eneste, jeg udslettet var den anden harddisk, jeg specifikt sørget for ikke at røre mine største OS. = ( Ville det være nyttigt at anvende en form for værktøj til at forsøge at reparere det, der er på harddisken? I'm gonna gå afprøve nogle af mine CD'er og se, hvad der sker. =) Tak for svaret, Hybr! D. = D |
|
| |||
| |||
| Ok, så sættes kun 32bit (ikke opstart) køre i. Boot af OS CD og udføre en reparation. |
|
| |||
| |||
| Ahh, reparation fra min OS CD direkte steg den opstart problem og faste det på få sekunder. Bør har prøvet at før udstationering zhaha, min dårlige. Nu hver gang jeg starte op, jeg får mulighed for som drev til at starte op, yay. Thanks for the tip. = D |
|
| |||
| |||
| Good stuff, glad for det faste. |