vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Main OS ei tunnisteta asentamisen jälkeen Toissijaiset käyttöjärjestelmä Eri Hard Drive.

Reply

Thread Tools
Old 17 huhtikuu 2009, 02:53
Jäsen

Default Main OS ei tunnisteta asentamisen jälkeen Toissijaiset käyttöjärjestelmä Eri Hard Drive.

Olen tällä hetkellä on kaksi kiintolevyä minun tietokone, on minun tärkein OS (Vista 32-bit) ja toinen käyttää olla yksinkertainen orjan asemaan. Päätin asentaa Vista 64-bit on toinen kovalevy, tämä meni moitteetta. Voin kuitenkin nyt vain käynnistää Vista 64-bit, ja minun tärkeimmät OS näyttää kadonneen.

Yritin muuttuviin boot järjestystä BIOS käyttäen F8 suoraan valita kovalevyn sisältävä tärkeimmistä Vista (32-bit yksi), mutta se pitää käynnistystä osaksi 64-bittinen yksi. Kun olen poistanut toisen kiintolevyn, jotka aiemmin on slave-asema (mikä pakotti minun tietokone käynnistetään 1. kiintolevy), saan seuraavan viestin: "Uudelleenkäynnistys ja Valitse asianmukainen Käynnistyslaitteen tai Lisää Boot Media valittujen Käynnistyslaitteen ja painat näppäintä ".

Mitä ihmettä on meneillään? Olin todella voidaan helposti vaihtaa kahden OS'es.

Thanks in advance,

~ Tmocky.
Old 17 huhtikuu 2009, 07:07
Administrator Group

Default Main OS ei tunnisteta asentamisen jälkeen Toissijaiset käyttöjärjestelmä Eri Hard Drive.

Quote:
Originally Posted by tmockingbird View Post
Kun olen poistanut toisen kiintolevyn, jotka aiemmin on slave-asema (mikä pakotti minun tietokone käynnistetään 1. kiintolevy), saan seuraavan viestin: "Uudelleenkäynnistys ja Valitse asianmukainen Käynnistyslaitteen tai Lisää Boot Media valittujen Käynnistyslaitteen ja painat näppäintä ".
On ongelma, 32bit OS, siksi se ei käynnisty sen omien tai muiden ajaa liitteenä.

Haluaisin boot on 64-bittinen ajaa kanssa 32bit ajaa kuin orja (varmista, että se näkyy BIOS) sitten Windiows tarkistaaksesi 32bit asema on edelleen asentaa sitä.

Kuulostaa olet voinut pyyhkiä sitä.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 huhtikuu 2009, 09:22
Jäsen

Yeahh Tarkistin ja ensisijainen kiintolevyasemasi sisältää 32-bittinen Vista on vielä kaiken sen. Olen hyvä, että ainoa asia, josta olen pyyhki oli toinen kovalevy, olen erityisesti valmistettu Älä kosketa tärkeimmistä OS. = (

Olisiko hyödyllistä käyttää jonkinlaista työkalu yrittää korjata mitä on kovalevy? En aio mennä kokeilla myös minun CD-ja katsoa, mitä tapahtuu. =)

Kiitos vastauksesta, hybr! D. = D
Old 17 huhtikuu 2009, 09:27
Administrator Group

Ok, niin asettaa vain 32bit (ei käynnistystä) ajaa sisään

Boot että OS CD ja suorittaa korjaus.
Old 18 huhtikuu 2009, 02:58
Jäsen

Ahh, korjaus minun OS CD suoraan piristyi, että käynnistetään ongelma ja kiinteiden se sekuntia. Jos olet yrittänyt, että ennen lähettämistä zhaha, my bad. Nyt joka kerta, kun olen käynnistyä saan mahdollisuuden, joka ajaa käynnisty, yay.

Thanks for the tip. = D
Old 18 huhtikuu 2009, 03:13
Administrator Group

Hyvää kamaa, iloinen, se on vahvistettava.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.