![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Olen tällä hetkellä on kaksi kiintolevyä minun tietokone, on minun tärkein OS (Vista 32-bit) ja toinen käyttää olla yksinkertainen orjan asemaan. Päätin asentaa Vista 64-bit on toinen kovalevy, tämä meni moitteetta. Voin kuitenkin nyt vain käynnistää Vista 64-bit, ja minun tärkeimmät OS näyttää kadonneen.
Yritin muuttuviin boot järjestystä BIOS käyttäen F8 suoraan valita kovalevyn sisältävä tärkeimmistä Vista (32-bit yksi), mutta se pitää käynnistystä osaksi 64-bittinen yksi. Kun olen poistanut toisen kiintolevyn, jotka aiemmin on slave-asema (mikä pakotti minun tietokone käynnistetään 1. kiintolevy), saan seuraavan viestin: "Uudelleenkäynnistys ja Valitse asianmukainen Käynnistyslaitteen tai Lisää Boot Media valittujen Käynnistyslaitteen ja painat näppäintä ". Mitä ihmettä on meneillään? Olin todella voidaan helposti vaihtaa kahden OS'es. Thanks in advance, ~ Tmocky. |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Haluaisin boot on 64-bittinen ajaa kanssa 32bit ajaa kuin orja (varmista, että se näkyy BIOS) sitten Windiows tarkistaaksesi 32bit asema on edelleen asentaa sitä. Kuulostaa olet voinut pyyhkiä sitä.
My System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Yeahh Tarkistin ja ensisijainen kiintolevyasemasi sisältää 32-bittinen Vista on vielä kaiken sen. Olen hyvä, että ainoa asia, josta olen pyyhki oli toinen kovalevy, olen erityisesti valmistettu Älä kosketa tärkeimmistä OS. = (
Olisiko hyödyllistä käyttää jonkinlaista työkalu yrittää korjata mitä on kovalevy? En aio mennä kokeilla myös minun CD-ja katsoa, mitä tapahtuu. =) Kiitos vastauksesta, hybr! D. = D |
|
|
|||
|
|||
|
Ok, niin asettaa vain 32bit (ei käynnistystä) ajaa sisään
Boot että OS CD ja suorittaa korjaus. |
|
|
|||
|
|||
|
Ahh, korjaus minun OS CD suoraan piristyi, että käynnistetään ongelma ja kiinteiden se sekuntia. Jos olet yrittänyt, että ennen lähettämistä zhaha, my bad. Nyt joka kerta, kun olen käynnistyä saan mahdollisuuden, joka ajaa käynnisty, yay.
Thanks for the tip. = D |
|
|
|||
|
|||
|
Hyvää kamaa, iloinen, se on vahvistettava.
|