mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Belangrijkste OS niet herkend na installatie Secundaire OS op een andere harde schijf.

Reply

Thread Tools
Old 17 apr 2009, 02:53
Lid Fractie

Ik momenteel heb twee harde schijven in mijn computer, een is mijn belangrijkste OS (Vista 32-bits) en de andere worden gebruikt om een eenvoudige slave station. Ik besloot te installeren Vista 64-bit op de tweede harde schijf, dit ging probleemloos. Maar ik kan nu alleen opstarten in de Vista 64-bit, en mijn belangrijkste OS lijkt te zijn verdwenen.

Ik probeerde veranderende opstartvolgorde in het BIOS, met behulp van F8 om direct selecteert u de harde schijf met mijn belangrijkste Vista (32-bits-een), maar het blijft opstarten in de 64-bits is. Toen ik de tweede harde schijf, die gebruikt worden de slave schijf (dus dwingen mijn computer op te starten in de 1ste harde schijf), krijg ik het volgende bericht: "Herstart de computer en Selecteer de juiste opstartapparaat of Insert Boot Media in geselecteerde opstartapparaat en druk op een toets ".

Wat op aarde is er aan de hand? Ik zou echt graag willen kunnen gemakkelijk omschakelen tussen de twee OS'es.

Thanks in advance,

~ Tmocky.
Old 17 apr 2009, 07:07
Administrator Group

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tmockingbird View Post
Toen ik de tweede harde schijf, die gebruikt worden de slave schijf (dus dwingen mijn computer op te starten in de 1ste harde schijf), krijg ik het volgende bericht: "Herstart de computer en Selecteer de juiste opstartapparaat of Insert Boot Media in geselecteerde opstartapparaat en druk op een toets ".
Er is een probleem met de 32Bit OS, dat is de reden waarom het niet zal starten op de eigen of met een ander station bijgevoegd.

Ik zou het opstarten van de 64Bit rijden, met de 32bit schijf als slave (make sure it shows in BIOS) dan in Windiows de 32bit-station heeft nog steeds een installeren op.

Klinkt alsof je zou kunnen hebben drooggewreven het.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 apr 2009, 09:22
Lid Fractie

Yeahh ik gecontroleerd en de primaire harde schijf met de 32-bits Vista heeft nog steeds alles op. Ik ben positief dat het enige dat ik alles kwijt was de tweede harde schijf, ik specifiek zeker niet aan te raken mijn belangrijkste OS. = (

Zou het nuttig zijn gebruik te maken van een soort instrument om te proberen te repareren wat op de harde schijf? Ik ga proberen een aantal van mijn cd's en zie wat er gebeurt. =)

Bedankt voor het antwoord, hybr! D. = D
Old 17 apr 2009, 09:27
Administrator Group

Ok, dus dat alleen de 32bit (niet opstarten) station inch

Opstarten van het OS-cd en uitvoeren van een reparatie.
Old 18 apr 2009, 02:58
Lid Fractie

Ahh, de reparatie van mijn OS-cd direct opgepikt het opstarten probleem en vaste zij in seconden. Moeten heb geprobeerd dat vóór de terbeschikkingstelling zhaha, mijn slecht. Nu elke keer als ik opstart krijg ik de optie van die schijf op te starten, yay.

Bedankt voor de tip. = D
Old 18 apr 2009, 03:13
Administrator Group

Good stuff, blij dat het is vastgesteld.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.