![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har løst et problem, jeg var der med [D] drev, da jeg uforvarende installeret et 2.
kopi af WXP Home på min 'D' drev. Jeg har løst det, men nu disse software anlæg, der ikke giver mig mulighed for at browse et anlæg til C-drevet, automatisk installere på »D«. Hvordan gør jeg C-drevet standardnavnet at installere til? Tak på forhånd for alle forslag. |
|
|
|||
|
|||
|
Gå til Kontrolpanel der goto administrative værktøjer, der vil du finde en mulighed for at angive din primære køre derhen og sæt den C: og du er færdig.
|
|
|
|||
|
|||
|
De kunne gøre det, men det er ikke anbefales!
Tag et kig her: Hvordan kan jeg ændre systemet partition drevbogstav i Windows XP? |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Spørgsmålet er, om det gør den anden vej rundt, hvis det giver mening. Så som standard programmer installerer til et andet drev, skal ikke blot ændre skrivelse af samme drev. Mit system: FordyPC
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
dette kan være nyttigt, hvis jeg har forstået det, du spørger. Du kunne måske også være i stand til at gøre dit D: \ program files dir en symlink til C: \ program files.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|