![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een probleem opgelost Ik had met [D]-station, als ik per ongeluk geïnstalleerd een 2e
kopie van WXP Home op mijn 'D' schijf. Ik heb dat opgelost, maar nu deze software installaties die geeft me niet de optie van het browsen een installatie op C-schijf, automatisch installeren op 'D'. Hoe maak ik "C" schijf de standaard te installeren? Bij voorbaat dank voor alle suggesties. |
|
|
|||
|
|||
|
Ga naar Control Panel er goto Systeembeheer daar vindt u een optie om uw primaire station gaan en hem C: en je bent klaar.
|
|
|
|||
|
|||
|
Je zou kunnen doen, maar het is niet aanbevolen!
Neem een kijkje hier: Hoe kan ik het systeem partitie stationsletter in Windows XP? |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citaat:
De vraag is over te doen de andere kant op als dat zinvol is. Dus dat standaard applicaties installeren op een ander station, niet alleen het veranderen van de brief van dezelfde drive. Mijn Systeem: FordyPC
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
dit kan nuttig zijn, als ik begrijp wat je vraagt. kunt u ook in staat om uw D: \ program files richt een symlink naar C: \ Program Files.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|