mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Making [C:] Standard Drive i motsetning til [D:]?

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 04:43
New Member Group

Jeg har løst et problem jeg har med [D] stasjonen når jeg utilsiktet installert en 2dre

kopi av WXP Home på D-stasjonen. Jeg har løst det, men nå de programvare

installasjoner som ikke gir meg muligheten til å bla en installasjon til C-stasjonen,

automatisk installere på "D". Hvordan gjør jeg 'C' stasjonen standard installerer du?

Takk på forhånd for alle forslag.
Old 3 juli 2009 02:39
Medlem Group

Gå til Kontrollpanel det goto administrative verktøy der du vil finne et alternativ for å angi primær stasjonen gå dit og sett den C: og du er ferdig.
Old 17 juli 2009, 15:03
New Member Group

Du kan gjøre det, men det er ikke anbefalt!
Ta en titt her: Hvordan kan jeg endre systempartisjon stasjonsbokstav i Windows XP?
Old 19 juli 2009, 08:07
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by eXtremer View Post
Du kan gjøre det, men det er ikke anbefalt!
Ta en titt her: Hvordan kan jeg endre systempartisjon stasjonsbokstav i Windows XP?
Det er ikke hva som blir spurt.

Spørsmålet er om å gjøre det omvendt hvis det er fornuftig.

Så det som standard applikasjoner installert på en annen stasjon, ikke bare endre bokstaven i samme stasjonen.
Old 20 juli 2009, 02:13
Donor Group

dette kan være nyttig, hvis jeg forstår hva du spør. Du kan også være i stand til å gjøre D: \ Program Files dir en symlink til C: \ programfiler.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.