![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har løst et problem jeg har med [D] stasjonen når jeg utilsiktet installert en 2dre kopi av WXP Home på D-stasjonen. Jeg har løst det, men nå de programvare installasjoner som ikke gir meg muligheten til å bla en installasjon til C-stasjonen, automatisk installere på "D". Hvordan gjør jeg 'C' stasjonen standard installerer du? Takk på forhånd for alle forslag. |
|
| |||
| |||
| Gå til Kontrollpanel det goto administrative verktøy der du vil finne et alternativ for å angi primær stasjonen gå dit og sett den C: og du er ferdig. |
|
| |||
| |||
| Du kan gjøre det, men det er ikke anbefalt! Ta en titt her: Hvordan kan jeg endre systempartisjon stasjonsbokstav i Windows XP? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Spørsmålet er om å gjøre det omvendt hvis det er fornuftig. Så det som standard applikasjoner installert på en annen stasjon, ikke bare endre bokstaven i samme stasjonen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dette kan være nyttig, hvis jeg forstår hva du spør. Du kan også være i stand til å gjøre D: \ Program Files dir en symlink til C: \ programfiler.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|