![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har löst ett problem som jag hade med [D] enhet, när jag av misstag installerat en 2:a kopia av WXP Home på min D-enheten. Jag har löst det, men nu dessa program anläggningar som inte ger mig möjlighet att bläddra i en installation på C-enheten automatiskt installera på "D". Hur gör jag "C" köra standard att installera sig på? Tack på förhand för alla förslag. |
|
| |||
| |||
| Gå till Kontrollpanelen finns goto administrativa verktyg där du hittar ett alternativ för att ställa din primära köra dit och ställa in den C: och du är klar. |
|
| |||
| |||
| Du kan göra det, men det är inte att rekommendera! Ta en titt här: Hur kan jag ändra systempartitionen enhetsbeteckning i Windows XP? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Frågan handlar om att göra det tvärtom om det är vettigt. Så det som standard-program installerat på en annan enhet, inte bara att ändra bokstaven i samma enhet. Mitt System: FordyPC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den här kan vara till nytta om jag förstår vad du frågar. du kan också göra din D: \ Program Files dir en symboliska länken till C: \ Program Files.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Extern hårddisk gör välkomstskärmen frysa | Coolyxxx | Drives & Removable Media | 4 | 24 sep 2008 05:23 |
| Att göra en startbar Windows XP USB Flash Drive | robina80 | Drives & Removable Media | 4 | 23 sep 2008 12:15 |
| Standard Cursor | Blazing933 | Windows-operativsystem | 1 | 1 december 2007 04:35 |
| Att hårddisk Läshastighet Fast? | Häxkungens | Drives & Removable Media | 2 | 28 sep 2007 03:24 |
| Numberlock som standard | momadude | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 11 | 23 juni 2007 09:11 |
| Thread Tools | |
| |