![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, Må jeg spørge, om det er muligt at gøre en dokumenter backup eller drevet backup via en genvej på skrivebordet Jeg har fået at vide, at en genvej på skrivebordet, at der kun har behov for et dobbeltklik på en gentagelse af indholdet i en bestemt mappe sige "Mine dokumenter" og duplikateksemplar det siger om "E:" en bærbar enhed er et program, der kræves eller er det en simpel genvej? tak gutter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen til fora!
| |||
| |||
| Tak for svaret, men jeg tror, jeg havnt forklaret mig korrekt I løbet af dagen vil jeg tilføje og changuing masser af data om forskellige regneark og databaser er det muligt at have en genvej, der kræver et dobbeltklik, og dermed kopier alle dokumenter i en bestemt placering på en anden specificeret lokalitet denne måde har jeg en backup af mine ændringer regrds |
|
| |||
| |||
| Vi vil, hvis du gemme alle de filer, du er ved at ændre sig i en mappe på din pc, så på det interval, du vælger at trække mappen til den genvej på skrivebordet til eksterne drev eller whatever. Hvis du ønsker en automatisk løsning, vil du få brug for noget software, men efter min mening, hvor lang tid går det virkelig tage til at trække en mappe fra et sted til et andet. |
|
| |||
| |||
| Ja rigtigt, tak for din hjælp |
|
| |||
| |||
| Intet problem, er du velkommen. |