![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hi guys,
Saanko kysyä, jos se on mahdollista tehdä asiakirjojen varmuuskopiointi tai ajaa varmuuskopion kautta pikakuvakkeen työpöydälle Minulle on kerrottu, että pikakuvakkeen työpöydälle, että vain tarvitsee kaksoisnapsauttamalla olisivat päällekkäisiä sisällön tietyn kansion sanoa "Omat tiedostot" ja Kaksoiskappale se sanoa "E:" kannettavaan laitteeseen on ohjelma tarvita tai se on yksinkertaisesti oikotie? kiitos kundit |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tervetuloa foorumeissa!
|
|||
|
|||
|
Kiitos vastauksesta, mutta uskon havnt selitti itse oikein
Aikana päivän aion lisäämällä ja changuing paljon tietoa eri laskentataulukoita ja tietokannat Onko mahdollista saada linkin, joka vaatii kaksoisnapsauta, joten kopioi kaikki asiakirjat määrätyssä paikassa toiseen määrätyssä paikassa Näin on varmuuskopioida minun muutoksia regrds |
|
|
|||
|
|||
|
Me, jos olet tallentanut kaikki tiedostot olet muuttumassa yksi kansio tietokoneessa, sitten välin voit valita vedä kansio pikakuvakkeen työpöydälle ulkoinen asema tai jotain.
Jos haluat automaattinen ratkaisu tarvitset joitakin ohjelmia, mutta mielestäni, kuinka kauan se todellakin vetää kansio paikasta toiseen. |
|
|
|||
|
|||
|
Kyllä totta, kiitos auttaa
|
|
|
|||
|