![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, Mag ik vragen of het mogelijk is om een back-up of documenten drive backup via een snelkoppeling op het bureaublad Ik heb vernomen dat er een snelkoppeling op het bureaublad dat alleen behoefte aan een dubbele klik op een herhaling in van de inhoud van een bepaalde map zeggen "Mijn documenten" en kopieer hem zeggen "E:" een draagbaar apparaat is een programma nodig of is het een simpele snelkoppeling? thanks guys |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welkom op de forums!
| |||
| |||
| Bedankt voor het antwoord, maar ik denk dat ik mezelf havnt verklaard correct In de loop van de dag zal ik het toevoegen en changuing veel gegevens over de verschillende spreadsheets en databases is het mogelijk om een snelkoppeling die een dubbele klik en dus kopieën van alle documenten in een specifieke locatie op een ander opgegeven locatie Zo heb ik een back-up van mijn wijzigingen regrds |
|
| |||
| |||
| We zullen als u alle bestanden die je verandert in een map op uw pc, dan op het tijdstip dat u kiest sleep de map naar de snelkoppeling op het bureaublad voor de externe schijf of wat dan ook. Als u wilt dat een automatische oplossing moet je bepaalde software, maar in mijn opinie, hoe lang duurt het echt te slepen een map van de ene plaats naar de andere. |
|
| |||
| |||
| Ja inderdaad, bedankt voor uw hulp |
|
| |||
| |||
| Geen probleem, u bent van harte welkom. |