mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Lage en snarvei til en Backup Device on Desktop

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 12:03
New Member Group

Default Lage en snarvei til en Backup Device on Desktop

hi guys,

Kan jeg spørre om det er mulig å gjøre en dokumenter backup eller kjøre backup via en snarvei på skrivebordet

Jeg har blitt fortalt at en snarvei på skrivebordet som bare trenger et dobbeltklikk vil kopiere innholdet i en bestemt mappe si "Mine dokumenter" og duplisere det si om "E:" en bærbar enhet

er et program som kreves eller er det en enkel snarvei?

takk folkens
Old 8 juni 2009, 12:07
Administrator Group

Velkommen til forumet!

Plugg inn den eksterne enheten, deretter i "Min datamaskin" høyreklikk det> Lag snarvei.

Du skal da ende opp med en snarvei på skrivebordet.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 juni 2009, 12:14
New Member Group

Takk for svaret, men jeg tror jeg havnt forklarte meg riktig

I løpet av dagen jeg kommer til å legge og changuing mye data om forskjellige regneark og databaser

er det mulig å ha en snarvei som krever et dobbeltklikk, og dermed kopierer alle dokumenter i et spesifisert sted på en annen spesifisert sted

denne måten har jeg en sikkerhetskopi av endringene mine

regrds
Old 8 juni 2009, 12:17
Administrator Group

Vi vil hvis du lagrer alle filene du endrer i en mappe på PCen, og deretter så ofte du velge dra mappen til en snarvei på skrivebordet for ekstern disk eller hva.

Hvis du vil ha en automatisk løsning du trenger noe programvare, men etter min mening, hvor lang tid det egentlig tar å flytte en mappe fra ett sted til et annet.
Old 8 juni 2009, 12:20
New Member Group

Ja sant, takk for hjelpen
Old 8 juni 2009, 12:22
Administrator Group

Ikke noe problem, er du velkommen.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ever Changing Windows Desktop snarvei ikoner djchapple Windows-operativsystemer 4 13 september 2009 10:14
Internet Explorer snarvei beepalm Windows-operativsystemer 3 6 januar 2009 06:14
Endre IE snarveisikonet for webområdeavkastning snarveisikonet bristolspark Nettlesere & FTP Clients 10 12 oktober 2008 12:25
Bruke stasjonær PC som en håndfri Bluetooth-enhet? 4D (Fordy (Ford) Ollie General Software Chat 4 19 juli 2008 15:05
Gjør skrivebordet en server? tomthedrummer1992 Nettverk, modem og VoIP 3 18 juli 2008 16:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.