![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi guys, Kan jeg spørre om det er mulig å gjøre en dokumenter backup eller kjøre backup via en snarvei på skrivebordet Jeg har blitt fortalt at en snarvei på skrivebordet som bare trenger et dobbeltklikk vil kopiere innholdet i en bestemt mappe si "Mine dokumenter" og duplisere det si om "E:" en bærbar enhet er et program som kreves eller er det en enkel snarvei? takk folkens |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen til forumet!
| |||
| |||
| Takk for svaret, men jeg tror jeg havnt forklarte meg riktig I løpet av dagen jeg kommer til å legge og changuing mye data om forskjellige regneark og databaser er det mulig å ha en snarvei som krever et dobbeltklikk, og dermed kopierer alle dokumenter i et spesifisert sted på en annen spesifisert sted denne måten har jeg en sikkerhetskopi av endringene mine regrds |
|
| |||
| |||
| Vi vil hvis du lagrer alle filene du endrer i en mappe på PCen, og deretter så ofte du velge dra mappen til en snarvei på skrivebordet for ekstern disk eller hva. Hvis du vil ha en automatisk løsning du trenger noe programvare, men etter min mening, hvor lang tid det egentlig tar å flytte en mappe fra ett sted til et annet. |
|
| |||
| |||
| Ja sant, takk for hjelpen |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, er du velkommen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ever Changing Windows Desktop snarvei ikoner | djchapple | Windows-operativsystemer | 4 | 13 september 2009 10:14 |
| Internet Explorer snarvei | beepalm | Windows-operativsystemer | 3 | 6 januar 2009 06:14 |
| Endre IE snarveisikonet for webområdeavkastning snarveisikonet | bristolspark | Nettlesere & FTP Clients | 10 | 12 oktober 2008 12:25 |
| Bruke stasjonær PC som en håndfri Bluetooth-enhet? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 4 | 19 juli 2008 15:05 |
| Gjør skrivebordet en server? | tomthedrummer1992 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 18 juli 2008 16:08 |
| Thread Tools | |
| |