![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hej stötarna, Får jag fråga om det är möjligt att göra ett dokument som säkerhetskopia eller köra backup via en genväg på skrivbordet Jag har hört att en genväg på skrivbordet som bara behöver ett dubbelklick skulle kopiera innehållet i en viss mapp säga "mina dokument" och dubbla det säger om "E:" en bärbar enhet är ett program som krävs eller är det en enkel genväg? tack grabbar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Välkommen till Forum!
| |||
| |||
| Tack för svaret, men jag tror att jag havnt förklarat mig själv rätt Under dagen kommer jag att lägga till och changuing massor av uppgifter om olika kalkylblad och databaser är det möjligt att ha en genväg som kräver ett dubbelklick och därmed kopior alla dokument i en viss position på en viss position detta sätt som jag har ett stöd av mina ändringar regrds |
|
| |||
| |||
| Vi kommer om du sparar alla filer du ändrar i en mapp på datorn, så i det intervall du dra mappen till en genväg på skrivbordet för extern hårddisk eller något annat. Om du vill ha en automatisk lösning du behöver vissa program, men enligt min åsikt, hur lång tid det egentligen tar att dra en mapp från en plats till en annan. |
|
| |||
| |||
| Ja sant, tack för din hjälp |
|
| |||
| |||
| Inga problem, du är välkommen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ever Changing Windows Desktop genvägar | djchapple | Windows-operativsystem | 4 | 13 September 2009 10:14 |
| Internet Explorer genväg | beepalm | Windows-operativsystem | 3 | 6 januari 2009 06:14 |
| Ändra IE genvägsikonen till webbplats genvägsikonen | bristolspark | Webbläsare & FTP Klienter | 10 | 12 oktober 2008 12:25 |
| Använda desktop PC som en handsfree bluetooth-enhet? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 4 | 19 juli 2008 15:05 |
| Göra mitt skrivbord en server? | tomthedrummer1992 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 18 juli 2008 16:08 |
| Thread Tools | |
| |