![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vad som händer är, i sin tur min laptop så normal jag W8 för det 2 belastning, typ mitt lösenord och jag skulle logga in. Mitt problem är efter ive skrivit mitt lösenord är, den laddas då skärmen är blank för likadana 5mins. WTF? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad händer efter 5 min?
| |||
| |||
| Efter 5mins det bara laster som vanligt, buut Jag vet inte varför den gör THT Vista Home Prem 32bit eller sumat gillar THT lol |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Oblig trasigt? | chilloutcolin | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 9 februari 2008 20:11 |
| Laptop Hardrive trasigt: (HJÄLP !!!!!!!!!!! | waxtodonte15 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 6 | 20 januari 2008 15:53 |
| Laptop-skärmen trasig hjälp behövs ... | bringmeashrubbery | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 13 december 2007 12:03 |
| Bärbar dator trasig? | chubbles | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 25 november 2007 15:17 |
| Ny bärbar dator mot virus | mcbee | Virus, spionprogram och säkerhet | 10 | 25 juli 2007 03:59 |
| Thread Tools | |
| |