![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spørgsmålet er nu, ikke "Er Vista død?" Det er. Det virkelige spørgsmål er: Kan Microsoft få Windows 7 ud i tide til at gemme sit skrivebord dominans? Jeg synes Microsoft "kunne" trække den væk. Her er hvordan.
Vista er død. Det er ikke det, Bill Gates sagde på et seminar om virksomhedernes filantropi i Miami den 4. april, men det kunne lige så godt have været. Hvad Gates faktisk sagde ifølge Reuters rapporten, er, at han forventer, at den næste desktop version af Windows, Windows 7, vil blive frigivet "engang i det næste år eller deromkring." Farvel Vista. Det har ikke været sjovt at kende dig. Jeg forudsagde, at Microsoft var at give afkald på Vista i januar. Det synes jeg var ret. Microsofts egne toppen messing havde hadede Vista, når det først kom frem, hvorfor skulle de forventer andre at lide det? Vista SP1 har vist sig at være et smertefuldt opgradere og dens præstationer stadig bagud i forhold til XP SP2, og det stadig ikke-frigivne XP SP3. Værre endnu, fra en Microsoft udøvende synspunkt, Windows er faktisk miste desktop markedsandele til Mac OS X og Linux. Microsoft aldrig mister desktop markedsandel. Men med Vista Microsoft er endeligt at miste kunder. Jeg tror Microsoft så håndskrift på væggen tidligt. Selskabet begyndte at spille op Windows 7 så tidligt som i juli 2007. Nu har Microsoft's business plan er altid at få sine kunder til at opgradere til næste version. Det er, hvordan de tilrettelægger deres milliarder. Men i dette tilfælde Vista var knap nok ud af døren. Kan Microsoft faktisk gøre en Windows 7, der kan skibet i 2009, der vil vinde kunder? Vista var berygtede for dens blæst frister. Windows 7 skal ikke blot erstatte den mislykkede Vista, det er at overbevise Microsoft's kunder, at Windows 7 vil virkelig være bedre end XP. Det bliver ikke let. Jeg finder det mere end lidt sigende, at Microsoft har givet XP Home en ny leasingkontrakt om liv for UMPC (Ultra Mobile PC). Stadig. Jeg mener, Microsoft har en kort sit ærme, der bare kan holde sine kunder glade og gøre det ud i 2009: Server 2008 Workstation ............... Hele historien her: http://www.eweek.com/c/a/Windows/Mic...s-up-on-Vista/ Mit system: Hjem Build
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At være ærlig, når Vista blev lanceret sidste år besluttede jeg mig for at bo hos xp så længe poss af to grunde 1 Alle mine apps / hardware hvor 32 bit, og jeg gjorde ikke ønsker, at besværet med at vente for bilisterne til at indhente så mange af dem arent vinduer, dvs min printer, modem.tv kort, lydkort, osv., og på det tidspunkt, de når at skubbe den 64bit version så meget jeg gjorde ikke ønsker det, 2 En ny lancering af Windows er altid "Den sikreste, mest sikkert, pålideligt, bedste brugergrænseflade osv. kun at finde ud af seks måneder ned for den linje, den har sikkerhed huller en ko kunne komme igennem, eller er fejlbehæftet på steder, ustabil, når den kombineres med en vis m / b eller RAM eller grafikkort eller bare generelt crap indtil den første service pack kommer ud Så jeg vente et stykke tid stadig bruge XP, håber på gode nyheder om vista, Så er jeg her, hvordan så mange mennesker, som går tilbage til XP, hvor mange PC supplers er igen giver xp og ikke vista om der maskiner, og så læste jeg, at Microsoft er lanceringen af en ny vinduer i 2009 sin kun rygter, men jeg vælger at vente lidt længere, og nu denne post, og jeg tror, ill stick med xp for blot lidt længere tid, måske længe nok til at by-pass vista helt og hoppe lige ind i den nye Windows 7 med sp1 naturligvis
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rødme, det var det samme for mig, jeg troede jeg skulle til at gå til vista kort efter, jeg får min nye computer (en måned eller to), så jeg kan spille spil i DX10, men ellers ville jeg have stukket med XP. Men nu ser det ud jeg ikke vil få Vista overhovedet.