![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nyt ei ole "Onko Vista Dead?" Se on. Todellinen kysymys kuuluu: Voiko Microsoft saada Windows 7 ulos ajoissa tallentaa sen työpöydälle ylivaltaa? Mielestäni Microsoft "voi" vedä se pois. Here's how.
Vista on kuollut. Tuo ei ole, mitä Bill Gates sanoi seminaarin yritysten hyväntekeväisyyttä Miami April 4, mutta se voisi yhtä hyvin voinut olla. Mitä Gates sanoi, mukaan Reuters mietinnössä on, että hän odottaa, että seuraava työpöydälle Windows-versio, Windows 7, olisi vapautettava "joskus ensi vuonna tai sitä." Hyvästi Vista. Se ei ole hauska tietää sinusta. Olen ennustanut, että Microsoft antoi vuoteen Vista tammikuussa. Vaikuttaa siltä, olin oikeassa. Microsoftin omaa alkuun mässing oli vihasi Vista, kun se ensin tuli ulos, miksi pitäisi odottaa kenenkään muunkaan pidä siitä? Vista SP1 on osoittautunut tuskallisen päivittää ja sen suorituskyky on edelleen jäljessä XP SP2, ja vielä vapauttamatta XP SP3. Mikä pahempaa, joka on Microsoft toimeenpanovallan näkökulmasta, Windows on todella menettää työpöydän markkinaosuus Mac OS X ja Linux. Microsoft koskaan menettää työpöydän markkinaosuus. Mutta Vista Microsoft on vihdoin menettää asiakkaita. Mielestäni Microsoft näki käsinkirjoituksen annetun seinään varhain. Yritys aloitti pelaaminen Windows 7 jo heinäkuussa 2007. Nyt Microsoft liiketoimintasuunnitelmassa on aina saada asiakkaitaan päivittämään seuraavan version. Se, miten he miljardeja. Mutta tässä tapauksessa, Vista oli hädin tuskin ulos ovesta. Voiko Microsoft itse tehdä Windows 7, joka voi alukselle 2009, joka voittaa asiakkaita? Vista oli surullisen sen puhalletut määräaikoja. Windows 7 on paitsi korvata epäonnistunut Vista on vakuuttaa Microsoftin asiakkaille, että Windows 7 on todella parempi kuin XP: ssä. Tämä ei tule olemaan helppoa. Minusta on enemmän kuin vähän kertoa, että Microsoft on antanut XP Home uusi vuokrasopimus elämän UMPC (Ultra Mobile PC). Yhä. Mielestäni Microsoft on yhden kortin hihassaan juuri voi pitää asiakkaat onnellinen ja tehdä sen vuonna 2009: Server 2008 Workstation ............... Koko tarina tässä: http://www.eweek.com/c/a/Windows/Mic...s-up-on-Vista/ My System: Etusivu Rakenna
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos haluat olla rehellinen, kun näköala käynnistettiin viime vuonna i päätti pysyä xp niin kauan kuin Mahdollinen kahdesta syystä 1 Kaikki apps / laitteisto, jossa 32-bittinen ja i didnt haluavat hässäkkä odottamaan kuljettajille kiinni niin paljon niitä does ikkunat, eli minun tulostin, modem.tv kortti, äänikortti jne. ja samaan aikaan ne, joilla työntöpalvelut että 64bit versio SO paljon i didnt halua sitä, 2 Uusi käynnistää windows on aina "Varmin, kaikkein turvallinen, luotettava, paras käyttöliittymä jne. vain löytää kuusi kuukautta ruodussa se on turvallisuus reikiä lehmä voi saada läpi, tai on virheellinen paikoissa, epästabiili, kun se yhdistetään tietyn m / b tai ram tai näytönohjaimen tai vain yleisesti crap kunnes ensimmäinen Service Pack tulee ulos Joten odotan aikaa vielä on käytössä xp, toivovat hyviä uutisia näköala, Sitten, miten niin monet ihmiset ovat menossa takaisin xp, kuinka monta pc supplers ovat jälleen tarjoamalla xp eikä vista siellä koneet ja sitten luin, että Microsoft on käynnistää uudet ikkunat 2009 sen vain huhu, mutta päättää odottaa hieman pidempi, ja nyt tämä postitse hyvin mielestäni huonosti kiinni xp vain hieman kauemmin, ehkä tarpeeksi kauan by-pass näköala kokonaan ja hypätä suoraan uuteen Windows 7 SP1 tietenkin
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Punastua, se oli sama minulle, luulin, että olin aikeissa mennä näköala pian sen jälkeen, kun saan uuden tietokoneen (kuukauden tai kaksi), jotta voin pelata pelejä DX10, mutta muuten minulla olisi juuttunut XP. Mutta nyt näyttää siltä, en aio saada Vista lainkaan.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Microsoft Office 2000 ja Vista | Brierly | Office Suites & Applications | 2 | 22. marraskuu 2008 07:37 |
| Voinko käyttää vanhaa XP Microsoft Wordin version minun Vista PC | bluevin123 | General Software Chat | 6 | 10th Apr 2008 15:53 |
| Ilmainen Käyttöjärjestelmät Microsoft, Vista, XP, jne. | SocialWarfare | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 18. lokakuu 2007 04:44 |
| Microsoftin ohjelmia ja uusi Vista | Tietokone eä | General Software Chat | 4 | 20. lokakuu 2006 02:52 |
| Thread Tools | |
| |