mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Microsoft geeft over Vista

Reply

Thread Tools
Old 8 apr 2008, 14:41
Donor Groep

Default Microsoft geeft over Vista

De vraag is niet: "Is Dead Vista?" Het is. De echte vraag is: Kan Microsoft krijgt Windows 7 in de tijd te besparen haar bureaublad dominantie? Ik denk dat Microsoft "zou kunnen" pull it off. Here's how.
Vista is dood.
Dat is niet wat Bill Gates zei tijdens een seminar over corporate filantropie in Miami op 4 april, maar het kan net zo goed zijn geweest. Wat Gates eigenlijk zei, volgens de Reuters-verslag, is dat hij verwacht dat de volgende desktop-versie van Windows, Windows 7, zullen worden vrijgegeven "ergens in het volgende jaar of zo."
Vaarwel Vista. Het is niet leuk je te kennen.
Ik voorspelde dat Microsoft is giving up on Vista in januari. Het lijkt Ik had gelijk. Microsoft's eigen top messing had haatte Vista toen het voor het eerst kwam, waarom zouden ze verwachten dat iemand anders het leuk?
Vista SP1 heeft bewezen een pijnlijke upgrade en de prestaties nog steeds achterblijft bij XP SP2, en de nog onuitgegeven XP SP3. Erger nog, uit een oogpunt van de uitvoerende macht van Microsoft, Windows bureaublad is eigenlijk verliest marktaandeel aan Mac OS X en Linux. Microsoft verliest nooit het bureaublad marktaandeel. Maar met Vista van Microsoft eindelijk verliest klanten.
Ik denk dat Microsoft zag het handschrift op de muur vroeg. Het bedrijf begon te spelen van Windows 7 al in juli 2007. Nu, Microsoft's business plan is om haar klanten om te upgraden naar de volgende versie. Het is hoe ze hun miljarden. Maar, in dit geval, Vista was nauwelijks de deur uit.
Kan Microsoft daadwerkelijk maken van een Windows 7 dat kan schip dat in 2009 zal winnen klanten? Vista is berucht om haar geblazen termijnen. Windows 7 moet niet alleen de plaats van de mislukte Vista, het heeft te overtuigen de klanten van Microsoft dat Windows 7 zal echt beter dan XP.
Dat is niet makkelijk zal zijn. Ik vind het meer dan een beetje te vertellen dat Microsoft heeft XP Home een nieuwe huurovereenkomst voor het leven voor UMPC (Ultra Mobile PC's). Toch. Ik denk dat Microsoft heeft een kaart van haar mouw dat alleen kan zijn klanten tevreden te houden en maakt het in 2009: Server 2008 Workstation ...............

Volledige verhaal hier: http://www.eweek.com/c/a/Windows/Mic...s-up-on-Vista/

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 8 apr 2008, 15:34
Donor Groep

Om eerlijk te zijn wanneer Vista werd gelanceerd Vorig jaar heb ik besloten te blijven met xp zolang poss om twee redenen
1 Alle mijn apps / hardware waar de 32-bits en i didnt wilt dat de moeite van het wachten voor de chauffeurs in te halen als veel van hen Arent ramen, dwz mijn printer, modem.tv kaart, geluidskaart, etc. en op het moment dat ze waar duwen de 64bit versie Zoveel i didnt wilt,
2 Een nieuwe start van Windows is altijd "de veiligste, de meest veilige, betrouwbare, beste user interface enz.
alleen om te weten zes maanden na vaststelling van de lijn heeft veiligheidslekken een koe kan krijgen door middel van, of is gebrekkig in plaatsen, instabiele in combinatie met een bepaalde m / b of ram of de grafische kaart of gewoon algemeen crap tot het eerste service pack komt uit
Dus ik wacht nog even met behulp van xp, hopend op goed nieuws over Vista
Toen ik hier hoe zoveel mensen terug te gaan naar XP, hoeveel pct supplers opnieuw aanbieden XP en geen Vista er machines en dan lees ik dat Microsoft de lancering van een nieuwe vensters in 2009 haar enige gerucht maar ik beslist om te wachten een beetje langer,
en nu dit bericht,
Nou ik denk dat ziek-stick met xp voor slechts een beetje langer, misschien lang genoeg om by-pass vista helemaal en sprong recht in de nieuwe Windows 7 met SP1 natuurlijk

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 8 apr 2008, 16:09
Donor Groep

Redden, het was hetzelfde voor mij, ik dacht dat ik ging naar vista kort nadat ik mijn nieuwe computer (een maand of twee), zodat ik kan spelen spellen in DX10, maar anders zou ik vast met XP. Maar nu lijkt het erop dat zal ik niet krijgen Vista op alle.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC jjuli Office Suites & Toepassingen 0 11 jun 2009 15:52
Microsoft Office 2000 en Vista Brierly Office Suites & Toepassingen 2 22 nov 2008 07:37
Kan ik gebruik een oude XP-versie van Microsoft Word op mijn Vista PC bluevin123 Algemene programmatuurnoot Chat 6 10 apr 2008 15:53
Gratis besturingssystemen van Microsoft, Vista, XP, etc SocialWarfare Windows besturingssystemen 7 18 okt 2007 04:44
Microsoft-programma's en nieuwe Vista Computer Spec Algemene programmatuurnoot Chat 4 20 okt 2006 02:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.