mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Microsoft gir opp på Vista

Reply

Thread Tools
Old 8 april 2008, 14:41
Donor Group

Default Microsoft gir opp på Vista

Spørsmålet nå er ikke "Er Vista Dead?" Det er. Det virkelige spørsmålet er: Kan Microsoft få Windows 7 ut i tid for å lagre sine desktop dominans? Jeg tror Microsoft "kunne" dra den av. Her er hvordan.
Vista er død.
Det er ikke hva Bill Gates sa på et seminar på konsernsidene filantropi i Miami på 4 april, men det kan like godt ha vært. Hva Gates faktisk sier, ifølge Reuters rapporten, er at han forventer at den neste desktop-versjon av Windows, Windows 7, vil bli gitt ut "en gang i neste år eller så."
Goodbye Vista. Det har ikke vært gøy å kjenne deg.
Jeg spådde at Microsoft ga opp på Vista i januar. Det synes jeg var rett. Microsofts eget top brass hadde hatet Vista når det først kom ut, hvorfor skulle de forventer at noen andre å ha det?
Vista SP1 har vist seg å være en smertefull oppgradere og ytelsen fortsatt lags bak XP SP2 og har fortsatt unreleased XP SP3. Verre fremdeles, fra en Microsoft executive's synspunkt, Windows faktisk miste skrivebordet markedsandelen til Mac OS X og Linux. Microsoft aldri mister skrivebordet markedsandel. Men med Vista Microsoft har endelig å miste kunder.
Jeg tror Microsoft så håndskrift på veggen tidlig. Selskapet begynte å spille opp Windows 7 så tidlig som i juli 2007. Nå Microsofts forretningsplan er alltid å få kundene til å oppgradere til neste versjon. Det er hvordan de gjør sine milliarder. Men, i dette tilfellet, Vista var knapt ut døren.
Kan Microsoft egentlig lage en Windows 7 som kan leveres med 2009 som vil vinne kunder? Vista var beryktet for sin blåst tidsfrister. Windows 7 må ikke bare erstatte mislyktes Vista, har det å overbevise Microsofts kunder at Windows 7 vil faktisk være bedre enn XP.
Det er ikke til å bli lett. Jeg finner det mer enn litt fortelle at Microsoft har gitt XP Home nye leieavtalen på livet for UMPC (Ultra Mobile PC). Stille. Jeg tror Microsoft har ett kort opp sin ermet som bare kan beholde sine kunder fornøyde og få det ut i 2009: Server 2008 Workstation ...............

Hele saken her: http://www.eweek.com/c/a/Windows/Mic...s-up-on-Vista/

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 8 april 2008, 15:34
Donor Group

For å være ærlig når Vista ble lansert i fjor bestemte jeg meg for å fortsette med XP så lenge som ev av to grunner
1 Alle mine apps / hardware hvor 32 bit og jeg gjorde ikke ønsker å måtte vente på drivere for å fange opp så mange av dem Arent vinduer, dvs. min skriver, modem.tv kort, lydkort, osv., og på det tidspunktet de der skyve den 64bit versjonen SÅ mye jeg gjorde ikke ønsker det,
2 En ny lansering av vinduer er alltid "Den tryggeste og mest mulig sikker og pålitelig beste brukergrensesnittet etc.
bare å finne ut seks måneder ned linjen har sikkerhets hull ei ku kunne komme gjennom, eller er feil i steder, ustabile når kombinert med en viss M / B eller ram eller grafikkort eller bare generelt crap før første service pack kommer ut
Så jeg vente en stund fremdeles bruker XP, håper på gode nyheter på Vista,
Da jeg her hvor så mange folk går tilbake til XP, hvor mange pc supplers igjen med xp og ikke vista på det maskiner og da jeg leste at Microsoft lanserer et nytt vindu i 2009 sitt bare rykter, men jeg velger å vente litt lenger,
og nå dette innlegget,
vel jeg tror dårlig feste med xp for bare litt lenger tid, kanskje lenge nok til å by-pass vista helt og hoppe rett inn i det nye Windows 7 med sp1 selvfølgelig

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 8 april 2008, 16:09
Donor Group

Rødme, var det samme for meg, jeg trodde jeg skulle gå til vista snart etter at jeg får meg ny PC (en måned eller to), slik at jeg kan spille spill i DX10, men ellers, ville jeg stuck med XP. Men nå viser det seg at jeg ikke får Vista i det hele tatt.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac jjuli Office Suites & Applications 0 11 juni 2009 15:52
Microsoft Office 2000 og Vista Brierly Office Suites & Applications 2 22 nov 2008 07:37
Kan jeg bruke en gammel XP-versjon av Microsoft Word på min Vista PC bluevin123 General Software Chat 6 10 april 2008 15:53
Gratis operativsystemer fra Microsoft, Vista, XP, osv. SocialWarfare Windows-operativsystemer 7 18 oktober 2007 04:44
Microsoft-programmer og nye Vista Computer Spec General Software Chat 4 20 oktober 2006 02:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.