![]() |
|
| |||
| |||
| hi ... forsøgt at installere min nye Canon kamera software ... en dll fejl kom op at sige jeg ikke har "microsoft.net.framework.2.0". så det ville ikke automatisk installere. Jeg har søgt efter det på Microsofts hjemmeside, men jeg er fuldstændig forvirret .. synes at være for mange om det, men jeg kan ikke se en, der vedrører XP SP3 ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Tak sir |
|
| |||
| |||
| ok .... ikke så let Jeg ser. har dette kommer op nu. "fejl 25015.Failed at installere forsamling" C: \ WINDOWS \ Microsoft.NET \ Framework \ v2.0.50257 |
|
| |||
| |||
| måske skulle del "C: \ WINDOWS \ Microsoft.NET \ Framework \ v2.0.50257 |
|
| |||
| |||
| Du skal genstarte computeren efter installation af. NET Framework såvel. Måske kanonen software installer didnot opdage. NET Framework som computeren blev ikke genstartet. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| . NET Framework fejl under Windows 7 X64 | robina80 | Windows-operativsystemer | 11 | 14 November 2009 07:48 |
| Bevæger sig fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th May 2009 15:52 |
| Kan ikke installere net.framework 3.5 | RobT | Windows-operativsystemer | 1 | 19 november 2008 08:06 |
| . Net Framework Fejl ved opstart | catmartin | Windows-operativsystemer | 1 | 20. maj 2008 12:52 |
| Fælles ramme tjenester | sharinlea | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 20 november 2007 12:34 |
| Thread Tools | |
| |