![]() |
|
| |||
| |||
| hei ... prøvd å installere nye canon kamera programvare ... en dll feil kom opp at jeg ikke har "microsoft.net.framework.2.0". så ville det ikke automatisk installere. Jeg har søkt etter den på Microsofts nettside, men jeg er helt forvirret .. synes å være for mye på det, men jeg kan ikke se en som er relatert til XP SP3 ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| takkeside sir |
|
| |||
| |||
| ok .... ikke så lett ser jeg. har dette kommer opp nå. "feil 25015.Failed å installere montering 'C: \ WINDOWS \ Microsoft.NET \ Framework \ v2.0.50257 |
|
| |||
| |||
| Kanskje du burde del "C: \ WINDOWS \ Microsoft.NET \ Framework \ v2.0.50257 |
|
| |||
| |||
| Du må starte datamaskinen på nytt etter installasjon av. NET Framework også. Kanskje kanonen Software Installer didnot oppdage. NET Framework som datamaskinen ble ikke startet på nytt. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| . NET Framework Feil under Windows 7 X64 | robina80 | Windows-operativsystemer | 11 | 14 november 2009 07:48 |
| Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Kan ikke installere net.framework 3.5 | RobT | Windows-operativsystemer | 1 | 19 nov 2008 08:06 |
| . NET Framework Feil ved oppstart | catmartin | Windows-operativsystemer | 1 | 20 mai 2008 12:52 |
| Felles Framework tjenester | sharinlea | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 20 nov 2007 12:34 |
| Thread Tools | |
| |