mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Microsoft Windows XP 32 Bit Vs 64 Bit

Reply

Thread Tools
Old 16 marts 2009, 05:49
Medlem Gruppen

Damn jeg hader disse søgemaskiner på fora. Itried søge dette før jeg indsendt og kom op med hundrede resultater, men ingen, som tager fat om mit spørgsmål. Anyways, jeg netop færdig med min nye bygge og min ven fortalte mig, at alle havde han var 32 bit XP. Jeg spurgte, hvorfor har den sags skyld. Han sagde min nye bygge var 64 bit.
Mit spørgsmål er, ville jeg være besejre formålet med den nye opbygning af afregning for 32 bit XP, eller er der ikke en signifigent nok forskel for den gennemsnitlige fyr at lægge mærke til? Im ikke Savy nok til at vide, hvad alt dette betyder, så bare giv mig en god analogi. Min kammerat siger sin skrappe til virkelig at give en analogi til at illustrere forskellene. Jeg vil være usinig min nye bygge for en masse video gengivelse. Thanx!
Old 16 marts 2009, 05:50
Administrator Gruppen

Du kan køre mere end 3.5GB RAM med 64bit, bortset fra at den har lidt brug lige nu. 64bit drivere er også stadig buggy med nogle hardware. Noget software også vil ikke køre på 64bit. Personligt vil jeg bo hos 32bit, med den tid 64bit bliver standard, vil der sandsynligvis være et nyt OS, eller endda to.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 marts 2009, 06:10
Medlem Gruppen

Mange tak for dit hurtige svar. Jeg var der ønsker at vide, før jeg begyndte at tilpasse min nye build. Ved at se på min computer rum, man tror, at jeg gerne vide, hvad jeg gør, hvad med alle de crap og reservedele og kram om ca. Sandheden skal frem, ved jeg ikke. Plus, min nye bygge er kun 2GB RAM også. Thanx igen.
Old 16 marts 2009, 22:44
Ny Medlem Gruppen

WinXP 64bit køres mere hurtig end 32bit.
Old 17 marts 2009, 01:36
Donor-Gruppen

WinXP x64 er forfærdeligt. Vista x64 er meget bedre, og den foretrukne løsning, hvis du har mere end 2GB RAM.

Der er virkelig ikke en masse hardware uforenelig med x64 gemme virkelig gamle udstyr gerne parallelle printere, og den eneste software, der ikke kan køre, er 16-bit (gamle) apps. Det er det hele værd, hvis du har så meget RAM.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 12 april 2009, 20:52
Medlem Gruppen

Jeg tror, det afhænger af, hvad du bruger din computer til ... Jeg har en 64bit Laptop og en 32bit Desktop, hvis du bruger din computer bare for web browsing og netop det grundlæggende jeg vil gå med 64bit hvis du har lyst til at spille en masse af videospil og installere en masse ting på din computer, jeg vil gå med 32bit. En ting at holde øje med i 64bit er driverne, jeg har masser af udstyr, at jeg ikke længere kan køre på min bærbare, fordi der ikke findes 64bit drivere ud.
Old 13 april 2009, 09:19
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af TheFix View Post
Jeg tror, det afhænger af, hvad du bruger din computer til ... Jeg har en 64bit Laptop og en 32bit Desktop, hvis du bruger din computer bare for web browsing og netop det grundlæggende jeg vil gå med 64bit hvis du har lyst til at spille en masse af videospil og installere en masse ting på din computer, jeg vil gå med 32bit. En ting at holde øje med i 64bit er driverne, jeg har masser af udstyr, at jeg ikke længere kan køre på min bærbare, fordi der ikke findes 64bit drivere ud.
Skriv hvis du har en anelse om, hvad du er på ca.

Hvor er det punkt i x64 hvis alle du vil gøre, er at surfe på nettet?!

Selvom som Carbon siger det mere stabil nu Jeg vil stadig holde fast i x86 (32-bit), hvis Thats all Jeg var ved hjælp af PC for.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.